סיכום יריד תעסוקה אזורי - אוקטובר 2021!

כתבה: לירז בראונשטיין - רכזת קשרי מעסיקים

שיתוף פעולה בין מרכז מעברים, מכללת הגליל המערבי ומרכזי הצעירים באזור הניב יריד תעסוקה אזורי גדול ואיכותי אשר התקיים בסוף אוקטובר במכללה האקדמית גליל מערבי.

ביריד השתתפו 35 מעסיקים ממגוון ארגונים ומגזרים, ביניהם חברות מובילות בתעשייה לצד חברות הייטק, חברות סטארט-אפ , התעשייה הקיבוצית, עמותות וחברות השמה.
מרבית החברות והארגונים ממוקמים באזור הגליל המערבי ומנהלי/ות משאבי האנוש שלהם נמצאים בקשר שוטף עם רכזת קשרי מעסיקים במעברים.

בשגרה, תחום קשרי המעסיקים במעברים מסייע רבות לארגונים ולחברות בפרסום משרות דרושים באתר מעברים, בהעברת המלצות על מועמדים רלוונטיים מתוך מאגר הפונים שקיים במרכז וסיוע בהשמתם.

כמו כן,  מתקיימים שיתופי פעולה בתחומים שונים לצורך קידום ארגונים ועובדים, ע"י הכשרות, כנסים וימי עיון.

בשנתיים האחרונות כמעט ולא התקיימו ירידי תעסוקה באזור וגם אלו שהיו התקיימו באופן וירטואלי בזום, לכן קיום יריד תעסוקה אזורי היה הזדמנות נפלאה  למפגשי "מינגלינג"  ו"נטוורקינג" עבור המעסיקים ועבור מחפשי עבודה שפקדו את היריד.

עבור מחפשי עבודה  ההשתתפות ביריד התעסוקה הייתה דרך קצרה, יעילה ונעימה שאפשרה להם לצאת משגרת חיפוש העבודה ושליחת קו"ח באתרים השונים להיכרות פיזית קרובה יותר עם מעסיקים, וכך להתרשם מהם בשיחה ישירה ופתוחה, כמו גם לשמוע על מגוון המשרות המוצעות על ידם וליצור קשרים כדי להגיע לראיון עבודה וכמובן להתקבל למשרה נחשקת.

בנוסף לתכלית המרכזית של מציאת עבודה ומפגש עם מעסיקים, זכו באי היריד להשתתף בהרצאות רלוונטיות לעולם העבודה ופיתוח קריירה, ההרצאה הראשונה עסקה במתן כלים אפקטיביים בחיפוש עבודה וטיפים מנצחים לכתיבת קורות חיים וההרצאה השנייה עסקה בטיפים לראיון עבודה תוך העלאת דילמות שונות וסיוע בפתרונן. שתי ההרצאות ניתנו ע"י צוות מעברים.

קינחנו את היום בהרצאה של ד"ר עוז גוטרמן, ראש החטיבה למשאבי אנוש במכללה שריתק את הקהל בסודות המוטיבציה של הנעה והנאה בעבודה, הרצאה שהשאירה טעם של עוד ורצון לפגוש אותו בכנסים נוספים שנארגן ביחד.

תודה גדולה לחברות, לארגונים ולמעסיקים שהשתתפו ביריד, תודה גם ליזמיות המקומיות שהגיעו למכור את היצירות המיוחדות שלהן, ותודה מיוחדת לשיתוף הפעולה שנוצר עם צוות המכללה האקדמית גליל מערבי ועם נציגי מרכזי הצעירים בצפון.

לעדכון אודות משרות פנויות, קורסים והכשרות , מוזמנים להיכנס לאתר שלנו - https://mwg.org.il/he

או לפנות לטלפון – 04-9109046

 

יריד תעסוקה
יריד תעסוקה
יריד תעסוקה