נא להכיר את היזמים - שי ותדהר

נא להכיר את היזמים - שי ותדהר

רשמה: ליאור כרמל דבדבני

שי ותדהר  -מיזם Buybyecar

שי ונונו : יליד חיפה ובשנתיים האחרונות מתגורר בראש הנקרה עם בת זוגו תדהר הרפז.
"מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי מכוניות. על כל המשתמע מכך - החל מזיהוי סמלים, דרך שנתוני הרכב (לפי מספרי הרכבים), נהיגה, מכניקה וכלה ברכישה ומכירה של מכוניות ובניהול ציי רכבים פרטיים.
לפני כ - 20  שנה פיתחתי את השיטה "הדרך לרכב" ואני יועץ ומלווה אנשים בתהליכי רכישה ומכירה של רכבים. אני הנדסאי אלקטרוניקה ומכשור מטעם הטכניון. מכונאי ימי, בוחן רכב צבאי, בוגר קורסים שונים בשיווק בניהול ובפיתוח עסקי".
תדהר: גדלה ברמת הגולן, וב- 6 השנים האחרונות מתגוררת בגליל המערבי. "כשהתגרשתי, הייתי צריכה ללמוד לטפל לבד בנושאים ובעניינים שונים וחדשים, ביניהם טיפול ברכב שלי שהיה אחד האתגרים היותר קשים! לימים, הכרתי את שי והבנתי שהשרות שהוא נותן זה בדיוק, אבל בדיוק!! מה שהייתי צריכה. חשבתי שהשרות הזה יכול לעזור להרבה אנשים ולכן החלטנו להקים את מיזם Buybyecar".

מה מייחד את העסק  שלכם?
מיזם Buybyecar מציע מהפכה בשוק רכבי היד השנייה בארץ. נותן מענה כולל ומקיף לקונים רכבי יד שניה, כמו אחריות על מנוע וגיר, טרייד אין לרכב הקיים והלוואות מימון. (בדומה למה שניתן בקניית רכב יד ראשונה).
אנחנו חיים היום במציאות בה אנשים קונים מצרכים, בגדים, מוזיקה, גאדג'טים ובעצם, מה לא... דרך הרשת. אז למה לא לקנות גם רכב מהספה???
המיזם שלנו לוקח את שוק המכוניות יד שניה צעד אחד קדימה ויוצר חווית קנייה ומכירה המותאמים טכנולוגית למאה ה -21 וכוללים ליווי מקצועי של מומחים בתחום כמעט בלי לזוז מהספה...
מהם הקשיים והאתגרים בהקמת העסק/ בלהיות עצמאים? וכיצד התמודדתם איתם?
כל עסק חדש ומתפתח צריך תקציב התחלתי.  לנו היה חשוב שהתקציב יכלול גם השקעה בפרסום וקידום המיזם כי בעצם צריך 'לחנך את השוק' להתנהלות חדשה.היום, אנחנו מציעים שרות שלא היה קיים עד היום (למרות שחלקים ממנו ניתן למצוא גם במקומות אחרים, אבל לא את כל המכלול) ולכן, חשוב לחשוף אותו לקהל גדול ככל האפשר.
ואכן, לקחנו את עלויות הפרסום והקידום כחלק מהתוכנית העסקית.
שכרנו משרד יחסי ציבור שמלווה את התהליך ובחרנו בחברה גדולה וענפה שתקים אתר ותקדם אותו. (אנחנו מאמינים שצריך להשאיר את עבודת השיווק והפרסום למומחים ולהשאיר לנו לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב).
העובדה שהעסק כבר קיים, מוכר ועובד טוב הוא היה פלטפורמה מצוינת לחבר אליו את המיזם החדש . Buybyecar

כיצד נחשפתם לשירות של מעברים בתחום היזמות וכיצד סייע לכם השירות?
על מרכז מעברים שמענו בהקשר של עסקים וגם בהקשר של מחפשי עבודה. ומיד כשהתחלנו לחשוב על המיזם נפגשנו עם ליאור, רכזת יזמות ועסקים במעברים שחלקה אתנו ידע רב שיש לה וקישרה אותנו לפעילויות נוספות שקיימות באזור ויכולות לסייע לנו בקידום המיזם.

האם אתם מקיימים שיתופי פעולה באזור? 
אנחנו משתדלים לעבוד עם מוסכים, מכוני שטיפה, פחחים ומגרשים ונותני שרות אחרים באזור. בוודאי כשמדובר בלקוחות מאזור הצפון.  את בעלי המקצוע שבחרנו (בניית אתר, גרפיקה, דפוס וכד') השתדלנו לבחור מהאזור ונתנו עדיפות לבעלי מקצוע מהצפון.
בקרוב מאוד אנחנו מקווים להתפנות ולהציע שיתופי פעולה לסוכני ביטוח, מנהלי עסקים קטנים ובינוניים שיכולים להיעזר בשירותים שלנו לניהול ציי רכב פרטיים, כמו קיבוצים וארגונים שמחזיקים קצין רכב ועוד... יש לנו תוכנית להקים מועדון מקומי למטיילי ג'יפים ועוד היד נטויה. בגדול, אנחנו יצירתיים וגמישים ונשמח לשתף פעולה עם בעלי עניין רלוונטיים.

מה אתם מאחלים לעצמכם להמשך?
בימים אלו ממש מושק אתר האינטרנט שבנינו המאפשר להעלות רכבים למכירה ללא עלות, לחפש רכבים לקנייה, להצטרף למועדון הלקוחות שלנו, לקרוא כתבות בתחום הרכב ולהבין יותר מה השירות שאנחנו מציעים. כשזמן שווה כסף, השירות שלנו שווה זהב!!.
אנחנו מאחלים לעצמנו להמשיך ולעשות הכי טוב את מה שאנחנו יודעים ולתת את השירות הטוב ביותר לכל לקוח.

משפט סיום/מוטו?
המוטו שלנו הוא "הדרך שלנו לרכב שלך" ואנחנו באמת מתכוונים לזה!!
יחד נגדיר צרכים ומסגרת תקציבית ונוביל אתכם יד ביד אל הרכב הבא שלכם. זה שרות של "איך לא חשבו על זה קודם?!?!"

פרטי העסק (שעות פתיחה, טלפון, כתובת)
כתובת האתר:  www.bbcar.co.il, אנחנו יושבים בחוצות המפרץ, רח' משה דיין 2, וזמינים לכל מתעניין/ת
1-700-503-509  / 050-2671571

קבצים מצורפים: