ללמוד מרחוק - הרצאות בזום. הלמידה ברשת: מקור זמין ונגיש לרכישת כלים עסקיים ואישיים

כתבה: גלית גרינשטיין.

עם הכניסה ל"שגרת קורונה" כשחלק מהמשק חוזר לפעילות מלאה וחלק לא ברור איך ימשיכו,
מרכז מעברים גליל מערבי מביא לבעלי העסקים ידע חדש, שימושי ומעניין.
המטרה: הגדלת "ארגז הכלים" העסקי לגיוס לקוחות חדשים ושימור הקיימים באמצעים מגוונים.
ההרצאה הראשונה עסקה בשאלה האם אפליקציית הטיק טוק היא כלי שיווקי? לאיזה עסק היא מתאימה? ואיך זה בכלל עובד?
עובדה,  אפליקציית הטיק טוק משגעת את העולם לא וויצ'אט ולא עלי אקספרס: אפליקציית הסרטונים הגיעה  במהירות שיא, למיליארד משתמשים בעולם.
הדס קלנר,
מומחית לשיווק דיגיטלי,  פתחה בהסבר על האלגוריתם של הטיק-טוק ששונה במהותו מאלגוריתמים של רשתות חברתיות אחרות.
בהרצאה הבנו שהשימוש בטיק טוק יכול ליצור מינוף ממשי לעסק!!, אם רק נצליח לראות מעבר לסרטוני הילדים - שגם הם קיימים שם, לרוב.
כמה טיפים ממש חשובים:
הטיק - טוק
חושף את הצופים לסרטים והמערכת לומדת כך, את תחומי העניין של המציג.  כל סרטון ימשיך להיות מופץ ולהיחשף - כל עוד יש בו עניין וזה לכשעצמו לא ברור מאליו...
חשוב מאוד שהמסר העסקי של בעל העסק יעבור, ולכן הטיק טוק יכול להתאים ליצירת נטוורקינג.
הסרטון המוצג יכול להעביר את הצופה לאינסטגרם לפייס בוק או לאתר של בעל העסק - ואז הרווח והמינוף כפול ואף יותר.
חשוב שבעל העסק ישים לב לנישה בה בעל הוא פועל ויהיה ספציפי ומדויק.
חשוב להכיר "טרנדים דיגיטליים" ששוטפים את הרשת – ולהבין איך ניתן לייצר עניין, יצירתיות ולהוביל את העסק למקסום ברשת.
שתי תובנות נוספות שחודדו:

  1. שווה להיכנס עכשיו ! בהמשך, יהיה מאד צפוף.
  2. חשוב ליצור מתח בסרטון כדי שהצופים יישארו עד הסוף - מה שיגרום לחשיפה גדולה יותר.

שתפו את העשייה העסקית שלכם, העבירו מסר ערכי והביאו את הצופים לנכסים הדיגיטליים המגוונים שלכם וכך, תצרו משהו חדש בתחום השיווק בעסק שלכם.
לפרטים על סדרת הרצאות חדשניות ופרקטיות נוספות שנקבעו, מוזמנים ליצור קשר עם גלית גרינשטיין, רכזת יזמויות
מעברים גליל מערבי : 0522792180  / 049109046