ארגון מ.א. מטה אשר

מנהל ביר גארדן

24/05/2025
מספר משרה: 
32318
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
מטבח / מזון / מסעדנות
מקצוע: 
מנהל/ת צוות
תאור תפקיד: 

זיקה למטבח, ניהול צוות מטבח, ניהול מלאי

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

עדיפות לנסיון בניהול מטבח. ניהול צוות צעיר, 

שעות עבודה לתוך הלילה בסופי שבוע

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
כל השבוע כולל שישי שבת בשעות מאוחרות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז כ"א חיצוני 45/2024 -עו"ס/ית לעבודה מרחבית ביישובי המועצה

19/05/2025
מספר משרה: 
32264
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
עבודה סוציאלית /פסיכולוגיה
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 
  • עבודה מערכתית ופרטנית ביישובי המועצה
  • ריכוז כלל שירותי הרווחה הניתנים ביישוב
  • ניהול מקרים קיום מעקב ובקרה גם כאשר הפונה מופנה לגורם טיפולי אחר
  • עבודה עם בעלי תפקידים ומערכות משיקות
  • איתור צרכים וסיוע בפיתוח שירותים קהילתיים
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • תואר B.A  בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העו"סים - חובה ! יש לצרף את העתק התעודה והרישום לקורות החיים, לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף תעודות כנדרש.
  • עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה סוציאלית מרחבית במועצות אזוריות/ מחלקות לשירותים חברתיים.
  • עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות קצה.
  • ניידות ורכב- חובה!

 

דרישות נוספות:

  • יכולת טובה לעבודת צוות ועבודה עצמאית במקביל
  • יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות
  • התגייסות במצבי חירום
  • יכולת התבטאות בכתב ובעל פה ברמה גבוה
  • מסוגלות לעבודה בתנאי לחץ והתערבויות חירום, יחסי אנוש טובים.
  • התמודדות עם לחץ ושחיקה.
  • בעל/ת יוזמה ותושייה.
  • עבודה בסביבה ממוחשבת.
קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מכרז כ"א פנימי/חיצוני 28/2025 – מנהל.ת לביה"ס סולם צור- ביה"ס 6 שנתי על יסודי (גשר הזיו)

19/05/2025
מספר משרה: 
32250
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
חינוך והדרכה
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 
  • יישום של התוכנית החינוכית של ביה"ס, בהתאם למטרות שנקבעו ע"י משרד החינוך והרשות וניהול שוטף של ביה"ס  ובכלל זה הטמעת הרפורמות החדשות של משרד החינוך.
  • ניהול תקציב ביה"ס.
  • הפעלת המועצה הפדגוגית של ביה"ס כיו"ר המועצה, תכנון הפעילות הפדגוגית בביה"ס ומינוי ועדות מקצועיות בביה"ס.
  • קליטה, שיבוץ וניהול צוות עובדי ביה"ס –  מורים, עובדי מנהלה ועובדים אחרים.
  • ייזום תכנון וביצוע שיפור שיטות ההוראה בביה"ס.
  • הפעלת תוכנית הלימודים שאושרה על ידי משרד החינוך ופיקוח על ביצועה.
  • ייצוג ביה"ס והתנהלות מול הגורמים השונים : משרד החינוך, הרשות, ההורים, קהילות, הציבור ומוסדות חינוך אחרים.
  • קביעת הסדרים כללים בביה"ס בהתאם להוראות בהתייעצות עם מועצה פדגוגית.
  • קביעת סדרי קבלת תלמידים חדשים לביה"ס והרכב הכיתות בהתאם להוראת משרד החינוך והרשות.
  • ייזום וארגון פעולות חברתיות וחינוכית מחוץ למערכת השיעורים.
  • השתתפות בישיבות של משרד החינוך, הרשות וכל גוף אחר המופקד על ביה"ס.
  • דיווח על פעילות ביה"ס למשרד החינוך, הרשות וכל גוף אחר בהתאם לנדרש.
  • טיפול במטלות אדמיניסטרציה, הדפסת מכתבים והפצת מיילים.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה:

  • תואר שני אקדמי מוכר ממוסד להשכלה גבוהה בארץ או ממוסד להשכלה גבוהה בחו"ל שקיבל אישור שקילות מהאגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל. חובה! יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף העתק כנ"ל.
  • תעודת הוראה לחינוך על־יסודי ממוסד מוכר להכשרת עובדי הוראה, או תעודת מורה מוסמך בכיר לחינוך העל־יסודי, או רישיון הוראה קבוע בחינוך העל־יסודי, או רישיון לעיסוק בהוראה לעל־יסודי, או תעודת הוראה אוניברסיטאית ממוסד אקדמי בארץ לחינוך העל־יסודי. חובה! יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף העתק כנ"ל.

 

 

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון בהוראה בפועל חמש שנים לפחות בבתי ספר יסודיים או על־יסודיים (בכיתות א'-י"ב ועד בכלל) המפוקחים על ידי משרד החינוך או על ידי משרד העבודה, בהיקף המזכה בוותק בהוראה. לעניין זה, ניסיון בהוראה יוכר רק בגין הוראה בפועל במוסד חינוך כאמור, ורק הוראה שהוכרה כוותק בהוראה על ידי משרד החינוך. לא יוכר ניסיון בהוראה שלא במסגרות שצוינו לעיל. חובה ! יש לפרט בקורות החיים את הניסיון הרלוונטי בצורה ברורה כולל תאריכים ( חודש ושנה ) ולצרף    אסמכתא   ממעסיקים קודמים חתומה הכוללת הגדרת תפקיד, תקופת העסקה והיקף משרה – לא תישקל  מועמדתו של מי שלא  יפרט את הניסיון כנדרש ויצרף אסמכתאות על הניסיון. 

 

 

הכשרה:

  • סיום תוכנית להכשרת מנהלים.

 

כישורים נדרשים:

  • היכרות עם מאפייניו הייחודיים של בית הספר בעקבות ניסיון בהוראה בבית ספר זה או בכל אופן אחר, ובכלל זה השתתפות בהשתלמויות בתחום בית הספר.
  • יכולת לתכנן תמונת עתיד של בית הספר ולבנות תוכנית עבודה יישומית בשיתוף עם צוות בית הספר.
  • יכולת להניע צוות לעבודה ולמטרה משותפת.
  • יכולת לעבוד בצוות ולשתף פעולה.
  • יכולת להציב את הפרט במרכז בתוך כדי הבנת הצרכים הפיזיים, הקוגניטיביים והרגשיים שלו ולפעול לשוויון חברתי ולקידום כל תלמיד ועובד הוראה שבאחריותו.
  • ניסיון בהוראה לתלמידים עם צרכים ייחודיים.
  • ידיעת החוק ובקיאות בהוראות משרד החינוך בתחומי פעילותו של בית הספר.
  • יכולת לנהל קשרים חיוביים ופוריים בין בית הספר לקהילה.
  • יכולת לקיים קשרים עם מוסדות ממשלתיים ועם רשויות ציבוריות. 
  • יכולת הבעה טובה בכתב ובעל פה בשפה העברית.
  • ידע מִנהלי בניהול משרד, חשבונות וכספים של מוסד חינוכי.
  • יכולת לבנות תוכנית פעילות פדגוגית וארגונית מתוקצבת על בסיס נתונים.
  • יכולת לבנות תוכנית לימודים בית ספרית על בסיס תוכנית לימודים רשמית.
  • היכרות מעמיקה ויסודית של מטרות הרפורמות ועקרונותיה כפי שנתקבלו על ידי הכנסת והממשלה.
  • היכרות יסודית ומעמיקה של הקווים המנחים והוראות הביצוע של משרד החינוך הנוגעים לחטיבת הביניים.
  • ניסיון קודם בהוראה בחטיבת הביניים או בבית ספר הטרוגני ואינטגרטיבי אחר.
  • ידע וניסיון ביישום דרכי הוראה חלופיות בכיתות הטרוגניות ובייזום פעילויות אינטגרטיביות בתחום החינוך החברתי הלא פורמלי או במעורבות בפעילויות אלה.

 

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר שני
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה מ.מ. מזכיר/ה לביה"ס היסודי "נטעים" (קיבוץ בית העמק)

13/05/2025
מספר משרה: 
32212
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
חינוך והדרכה
מקצוע: 
מזכיר/ה
תאור תפקיד: 

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ובהתאם להנחיות מנהלת

בית הספר.

עיקרי התפקיד-

  • ניהול תיקי עובדי בית הספר- עדכון מצבת מורים/ניהול תיק אישי/טיפול בדיווח שעות עבודה/עדכון תנאי העסקה ושכר מורים/מעקב ביצוע השתלמויות/בדיקת התאמה  בין נתוני תלוש שכר מורים לנתוני דיווח, הקלדת דיווחי שכר מורים במערכת מדב"ס/אופקית ועדכון שיבוצי  מורים וזכאויות. 
  • אחריות על ניהול תקציב בית הספר- הצעות מחיר/טיפול בהזמנות/התקשרות מול ספקים/חתימה על חשבוניות וטיפול בתשלום /סיוע למנהלת ביה"ס בהכנת תקציב ביה"ס/טיפול בפניות לוועדת הנחות/עבודה מול גורמים רשותיים בנושא התקציב/איש הקשר מול המועצה.
  • בקרה ודיווח על הנתונים הכספיים של בית הספר- ריכוז חשבון הבנק של ביה"ס וחשבון ועד ההורים/תיעוד כל הפעולות הכספיות של ביה"ס/הנפקת דוחות בקרה תקופתיים למנהלת ביה"ס ולמועצה/מילוי דוחות כספיים/הפקת דוח שנתי להורים על הכנסות והוצאות ביה"ס.
  • גביית כספים- גבייה ורישום תשלומי הורים/מעקב אחר תשלומי הורים /הנפקת אישורים וקבלות.
  • עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר במערכת ניהול בתי ספר (להלן: "מנב"סנט")- מילוי נתונים ועדכון שיבוצים ושינויים במערכת השעות/ מעקב ניצול מכסת שעות מילוי מקום, שהייה, פרטני.
  • רישום תלמידים- הקלדה ועדכון פרטי תלמידים חדשים/ טיפול בבקשות שיבוץ/קליטת בקשות לרישום.
  • הכנת תעודות לתלמידי בית הספר.
  • ניהול מסמכים ודואר בית הספר- הקלדת מסמכים/צילום ושיכפול, תיוק, הנפקת מסמכים ואישורים/מיון דואר/משלוח דואר.
  • מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר.
  • ניהול הפעילות של מנהל בית הספר- ניתוב הפניות למנהל ביה"ס, תאום פגישות, מתן מענה בתחומים השונים, השתתפות בפעילויות ביה"ס, השתתפות באירועי ביה"ס לאחר שעות הלימודים.
  • תפעול פרויקטים ייחודיים.
  • ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר- הזמנת עזרה ראשונה, קבלת ומסירת אישורים, טיפול בביטוח תלמידים.
  •  מתן מענה לילדי ביה"ס בתחום הצרכים האישיים ולצוות ההוראה ביה"ס בתחום שרותי המשרד. 
  •  ביצוע כל מטלה אחרת שתוטל על ידי מנהלת ביה"ס.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • שליטה מלאה בעבודה עם תוכנות ה- office . התפקיד מצריך מיומנויות מחשב גבוהות (שליטה מלאה בתוכנות וורד, אקסל, קנבה)
  • עבודה רציפה בתוכנות של משרד החינוך לרבות מצבת תלמידים ואופקית, דיווחי היעדרויות מורים ומילוי מקום.
  • עברית ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון.
  • יכולת בין אישית גבוהה.
  • שירותיות ונכונות לעבודה מאומצת  ובדרישות משתנות.
  • יכולת להצגת אישור ממשטרת ישראל בגין העדר הרשעה בעבירות מין (בהתאם לחוק).

 

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה חלקית

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

אחמ"ש/ית חדר אוכל במלון

13/05/2025
מספר משרה: 
32200
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
תיירות / אירוח
מקצוע: 
אחראי/ת משמרת
תאור תפקיד: 

מנהל/ת משמרת בחדר אוכל של מלון בשבי ציון 

העבודה בנויה על הגשת אוכל לשולחנות, וארועים במלון

אחריות על מלצרים/ת ,תאום מול המטבח ,בכפיפות למנהל מזון ומשקאות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון במלצרות , יחסי אנוש מעולים ,ראש גדול , עצמאי/ת

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
גמיש
סוג המשרה: 
משמרות
עבודה מועדפת
מתאים גם לסטודנטים
שעות עבודה: 
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהלי משמרת חדר אוכל / מסעדה

11/05/2025
מספר משרה: 
32174
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
תיירות / אירוח
מקצוע: 
מלצר/ית / ברמן/ית
תאור תפקיד: 

אחראי משמרת חדר אוכל במלון עם הגשה לשולחן 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון במלצרות וארוח

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז כ"א 18/2025 חיצוני - מנהל/ת מחלקות רכש, אספקה, מכרזים והתקשרויות

07/05/2025
מספר משרה: 
32153
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
רכש
מקצוע: 
מנהל/ת מחלקה
תאור תפקיד: 

ניהול הרכש במועצה (לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמת המלאי), תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות.

 

ביצוע רכש ואספקה :

  • השתתפות בוועדות רכש ובלאי וועדת מכרזים.
  • ביצוע של דרישות והזמנות טובין בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
  • ביצוע רכישות טובין וציוד בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
  • אישור חשבוניות בהלימה להזמנת הטובין והגשתם לגזברות
  • הזמנת שירותים ושכירת ציוד לרבות שירותי תקשורת.
  • ביצוע ספירת מלאי לקראת סיום כל שנה.
  • סיוע למנהלי המחלקות השונים בנושאי רכש.

 

טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים וניהול מכרזים:

  • ריכוז חוזים שנחתמו עם ספקים וקבלנים, ביצוע מעקב ובקרה על עמידה בתנאי החוזים.

      ונקיטת פעולות לחידושם והארכתם במידת הצורך.

  • מעקב אחר ערבויות ביצוע ואישורים על קיום ביטוחים במערכת הממוחשבת.

 

עיקרי התפקיד :

ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית:

  • תכנון תקציב ותוכניות עבודה.
  • ייצוג, ייעוץ וסיוע בנושאי רכש.
  • מעקב ובקרה אחר יישום המדיניות של המועצה בתחום הרכש, נכונות דו"חות וביצוע הערכת ספקים וקבלנים.

 

ביצוע רכש ואספקה :

  • השתתפות בוועדות רכש ובלאי וועדת מכרזים.
  • ביצוע של דרישות והזמנות טובין בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
  • ביצוע רכישות טובין וציוד בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
  • אישור חשבוניות בהלימה להזמנת הטובין והגשתם לגזברות
  • הזמנת שירותים ושכירת ציוד לרבות שירותי תקשורת.
  • ביצוע ספירת מלאי לקראת סיום כל שנה.

 

 

 

 

תיאור תפקיד מנהל/ת מחלקת מכרזים והתקשרויות :

ניהול מערך המכרזים וההתקשרויות במועצה, תוך מתן מענה מקצועי לכלל יחידות המועצה וליווי התהליך המרכזי מקצה לקצה לצד תמיכה שוטפת למנהלי היחידות לאורך חיי המכרז.

 

עיקרי התפקיד :

ניהול תהליך הכנת המכרז ופרסומו:

  • קיום פגישת התנעה עם מנהל היחידה היוזמת את המכרז לחידוד המענים הנדרשים, זאת לאחר קבלת טופס אישור מכרז עם חתימת הגורמים הרלוונטיים ברשות ואישור תקציבי למהלך.
  • העברת דרישות ותנאי המכרז ליועץ משפטי, מעקב ובקרה על ניסוח המכרז בסיוע היועץ המשפטי.
  • פרסום מסמכי המכרז המאושרים בהתאם לנדרש ולקבוע בחוק.
  • מתן מענה לשאלות הבהרה מטעם מציעים.

 

ליווי מקצועי של ועדת המכרזים:

  • ביצוע בחינה כי כלל מסמכי המציעים הוגשו כראוי, בקשת הבהרות בעת הצורך, והעברתם לבחינה מקצועית, בליווי היועץ המשפטי.
  • הכנת כלל המידע הנדרש לחברי הוועדה והצגתו.
  • זימון דיוני ועדת המכרזים וקביעת סדר היום.
  • ניהול פרוטוקול הועדה ומעקב אחר פרסומו באתר המועצה.

 

ניהול תהליך סיום המכרז וההתקשרות:

  • הפצת הודעות זכייה ואי זכייה למציעים.
  • העברת חזה העבודה ליחדה במועצה להחתמה אל מול המציע שזכה.
  • מתן מענה למנהל היחידה בזמן חיי הפרויקט הנוגע לסוגיות הקבועות במכרז ובחוזה העבודה עם הזוכה.

 

ניהול ועדת התקשרויות וועדת השלושה:

  • בחינה כי דרישת מנהל היחידה תואמת ומצריכה ועדת התקשרויות.
  • פנייה למאגר היועצים המאושר וקבלת הצעות כנדרש בנהלי משרד הפנים.
  • עריכת חוזה עבודה.
  • ניהול מאגר היועצים.
  • כינוס ועדת התקשרויות והצגת הליך העבודה שנעשה, בצירוף חוות דעת על ההצעות שהוגשו.
  • העברת חוזה העבודה ליחידה להחתמה אל מול המציע שזכה.

 

הכנת דוחות ותוכניות עבודה:

  • ריכוז צרכי ההתקשרויות של כלל היחידות במועצה לקראת שנת הכספים הבאה, וקביעת סדרי עדיפויות בהתאם לתוכנית עבודה שנתית ותקציבים מאושרים.
  • הכנה והגשת דו"חות ותוכניות עבודה בהתאם לנדרש במועצה.

 

 

 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה –  

בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). חובה ! (יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדתו של מי שלא יצרף את העתק התעודות הנדרשות).

* יתרון לבעלי תואר אקדמי במשפטים.

 

ניסיון מקצועי-

עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור –

  • ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש הלוגיסטיקה ואמרכלות וכן בתחום החוזים והתקשרויות בדגש על הכנת וכתיבת הסכמים ו/או חוזים ו/או מכרזים.

עבור הנדסאי רשום –

  • ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים : רכש, לוגיסטיקה או אמרכלות וכן בתחום החוזים והתקשרויות בדגש על הכנת וכתיבת הסכמים ו/או חוזים ו/או מכרזים.

עבור טכנאי רשום –

  • ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת וכן בתחומי רכש, לוגיסטיקה או אמרכלות וכן בתחומי החוזים והתקשרויות בדגש על הכנת וכתיבת הסכמים ו/או חוזים ו/או מכרזים.

חובה ! יש לפרט בקורות החיים את הניסיון הרלוונטי בצורה ברורה כולל תאריכים ( חודש ושנה ) ולצרף אסמכתא   ממעסיקים קודמים חתומה הכוללת הגדרת תפקיד, תקופת העסקה והיקף משרה – לא תישקל מועמדתו של מי שלא  יפרט את הניסיון כנדרש ויצרף אסמכתאות על הניסיון.

 

ניסיון ניהולי-

ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. חובה ! יש לפרט בקורות החיים את הניסיון הרלוונטי בצורה ברורה כולל תאריכים ( חודש ושנה ) ולצרף אסמכתא   ממעסיקים קודמים חתומה הכוללת הגדרת תפקיד, תקופת העסקה והיקף משרה – לא תישקל מועמדתו של מי שלא  יפרט את הניסיון כנדרש ויצרף אסמכתאות על הניסיון.

 

       דרישות נוספות:

  • שפות- שליטה בשפה העברית.
  • יישומי מחשב- שליטה עם יישומי  . office
  • שליטה במודול רכש של המערכת הממוחשבת.
  • התחייבות לצאת לקורסים והכשרות בתחום הרכש והמכרזים עבור רשויות מקומיות, ובכלל.

 

 

 

 

 

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

  • מקצועיות
  • אמינות
  • ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים.
  • עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.
  • ניהול עומסים וריבוי משימות.
  • יחסי אנוש גבוהים ושירותיות מול כלל מנהלי המחלקות ומקבלי השירות השונים.
  • ייצוגיות.
  • שעות עבודה מרובות.

 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

עובד/ת כללי/ת

05/05/2025
מספר משרה: 
32115
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
כללי
מקצוע: 
אחר
תאור תפקיד: 

לחברה בתחום האירועים דרוש/ה עובד/ת רציני/ת לעבודה פיזית

 

חובה רישיון נהיגה ג' עד 

יוצא/ת צבא

ללא עבר פלילי

נכונות לעבודה פיזית

זמינות בשעות גמישות 

שכר מצויין ותנאים מעולים למתאימים 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

חובה רישיון נהיגה ג' עד 

יוצא/ת צבא

ללא עבר פלילי

נכונות לעבודה פיזית

זמינות בשעות גמישות 

שכר מצויין ותנאים מעולים למתאימים 

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מכרז כ"א פנימי/חיצוני 25/2025 – מנהל/ת אגף חינוך

04/05/2025
מספר משרה: 
32090
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
חינוך והדרכה
מקצוע: 
מנהל/ת יחידה
תאור תפקיד: 

גיבוש ועיצוב של המדיניות בתחום החינוך במועצה, ברוח המדיניות המועצתית ובהלימה עם הנחיות משרד החינוך, וניהול המערך החינוכי במועצה למען הוצאתה לפועל.

עיקרי התפקיד:

התוויית מדיניות וגיבוש תוכניות עבודה בתחום החינוך:

  • גיבוש חזון ומדיניות בתחום החינוך במועצה, בהלימה עם מדיניות משרד החינוך ועם חוקים בתחום החינוך.
  • הטמעת המדיניות והחזון בקרב עובדי האגף ובמוסדות החינוך.
  • התוויית תוכניות עבודה שנתיות ורב-שנתיות לאגף החינוך, והבאתן לאישור הדרג הבכיר.
  • עדכון תוכניות העבודה, בהתאם לצרכים ולשינויים השוטפים במועצה.

ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר (יסודיים ועל-יסודיים):

  • תכנון אזורי הרישום למוסדות החינוך.
  • גיבוש קריטריונים ותנאי סף לקבלת תלמידים למוסדות החינוך השונים.
  • פיתוח תהליכי עבודה לרישום למוסדות החינוך והטמעתם באגף ובמוסדות החינוך.
  • הפקת חוברת רישום המיועדת להורים, אשר מכילה מידע אודות ההליך ומועד הרישום.
  • רישום ושיבוץ של תלמידים למוסדות החינוך לקראת שנת לימודים חדשה.
  • טיפול במקרים חריגים ובקשיים במהלך הרישום (דוגמת איחור ברישום(.
  • מעקב ובקרה אחר תהליך הרישום המתבצע במוסדות החינוך.
  • פיתוח, שיפור ותפעול לוגיסטי של הליך הרישום, והעסקת כוח אדם ייעודי לכך.

ליווי ובקרה של פעילות בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים:

  • הדרכה ובקרה של מנהל מחלקת חינוך יסודי ומחלקת חינוך על-יסודי באגף חינוך.
  • בחינה ואישור של תכנית העבודה השנתית של כל מוסד.
  • מעקב אחר יישום תכנית העבודה השנתית.
  • ביצוע מעקב על אופן הניהול של בתי הספר, לרבות קיום קשר שוטף עם מנהלי המוסדות,

ניהול ישיבות וטיפול בליקויים ובבעיות.

  • טיפול במצבת עובדי הוראה, קביעת תקני הוראה, טיפול בפורשים, מתפטרים ומפוטרים.
  • השתתפות בוועדות מכרזים לגיוס מנהלים למוסדות החינוך.
  • יצירת מנגנונים להעלאת רמת ההישגים הלימודיים של התלמידים בני כל שכבות הגיל,

וצמצום הפערים הלימודיים ביניהם.

  • פיתוח מערך פסג"ה (פיתוח סגל הוראה), קידום תוכניות הכשרה והשתלמויות של צוותי
  • .
  • קידום פרויקטים להעשרה חינוכית וחברתית של התלמידים.
  • ייזום וקידום של תוכניות לטיפוח האקלים החברתי ולמניעת אלימות.
  • מעקב אחר תלמידים בעלי קשיים חברתיים, קשיי למידה, בעיות גיל ההתבגרות

ומשברים אישיים, ומציאת פתרונות בעבורם בשיתוף עם הצוות החינוכי, השירות

הפסיכולוגי -חינוכי (להלן: שפ"ח) וההורים.

  • ייזום פעולות למניעת נשירה וטיפול בתלמידים נושרים, בשיתוף קצין ביקור סדיר (להלן:

קב"ס), אגף הרווחה, הצוות הבית-ספרי, הורים וכל גורם רלוונטי נוסף.

  • השתתפות בוועדות שיבוץ והשמה.
  • הסדרת היסעים לתלמידי החינוך המיוחד ולתלמידים הלומדים במוסדות חינוך ברשויות אחרות.

 

ליווי גני הילדים ובקרה על פעילותם:

  • הנחיה, הדרכה ובקרה של מנהל מחלקת חינוך קדם יסודי.
  • בקרה על מערך כוח האדם בגני הילדים ובכלל זה גננות, עוזרות לגננות וממלאות מקום.
  • בקרה על השתלמויות של צוותי החינוך בגני הילדים.
  • קיום קשר עם גננות וטיפול בליקויים ובבעיות.
  • מעקב ומציאת פתרונות עבור ילדים בעלי קשיים מסוגים שונים.
  • קידום תכניות להעשרה חינוכית של הילדים, ובכלל זה "סל תרבות".

 

ליווי השירות הפסיכולוגי החינוכי ובקרה על פעילותו:

  • מתן הנחיות ופיקוח על תהליכי העבודה המתקיימים בשפ"ח, תוך התמקדות בקשר של

השפ"ח עם מוסדות החינוך.

  • טיפול בבעיות והסדרת ליקויים המתגלים בתהליכי העבודה בשפ"ח.

 

 

קידום ועידוד של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות החינוך:

  • בחינה והתוויה של דרכים ליישומן ולתקצובן של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות
  • .
  • עידוד יוזמות של צוותי חינוך, תלמידים, הורים, עמותות וכיוצ"ב לפיתוח תכניות

חברתיות במוסדות החינוך.

  • ליווי, מעקב ובקרה אחר היוזמות המיושמות בפועל ואחר תכניות הלימודים ותכניות

חינוכיות המתקיימות במוסדות החינוך.

  • הערכת התכניות לשם שיפורן בעתיד.
  • מעקב וליווי של פרויקט "מחויבות אישית" בבתי הספר.

 

טיפול בנושאי הצטיידות, רכש ותחזוקה של מוסדות החינוך:

  • ניהול הפיקוח על סביבה פיזית נאותה במוסדות החינוך (לרבות מבנים, גנים, מתקני

משחקים, מתקני ספורט, ריהוט, ציוד, תאורה(.

  • ריכוז בקשות הצטיידות ורכש המגיעות ממוסדות החינוך.
  • בחינת בקשות, קבלת הצעות מחיר והבאתן לוועדת רכש, בתיאום עם אגף כספים.
  • התקשרות עם ספקים וקבלנים ופיקוח על עבודתם.
  • תיאום עבודות תחזוקה בהיקפים גדולים במוסדות החינוך, ובפרט תיאום שיפוצי קיץ.

 

ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים למערך החינוך ברשות:

  • מתן דיווחים ועדכונים לדרג הבכיר במועצה.
  • מתן חוות דעת מקצועית והצגת נושאים בדיונים ובישיבות במועצה.
  • מסירה וקבלה של מידע וכן התייעצות עם הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך.

 

 

 

 

טיפול בנושאי חירום וביטחון במוסדות החינוך:

  • ניהול היערכות מערכת החינוך לחירום וביטחון בהתאם לחוזרי מנכ"ל משרד החינוך.
  • קידום מנגנון שיתוף פעולה עם קב"ט המועצה להיערכות מוסדות החינוך בתחום החירום
  • .
  • ניהול ומעקב אחר תקינותן של תשתיות חירום במוסדות חינוך (מיגון, ציוד חירום וכו').
  • הכנת מכלול החינוך במועצה לכל מצבי החירום על פי תיק אב לרשות, קונטרס חינוך, מנחה למנהל מכלול חינוך בחירום ונהלי משרד החינוך.
  • הפעלת מכלול החינוך בשעת חירום בהתאם להנחיות לעיל.
  • ווידוא היערכות הצל"ח הבית ספרי (צוות לשעת חירום).
  • הפעלת תכנית הלמידה בחירום של מערכת החינוך הרשותית בתיאום עם מערך הפיקוח

של משרד החינוך בהתאם להנחיות פיקוד העורף ומשרד החינוך ובהתאם למגבלות המיגון.

לקיחת חלק בהיערכות מתקני הקליטה במועצה בהתאם להנחיות משרד הפנים ומשרד החינוך

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ודרישות מקצועיות:

  • תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או מי שנתקיימו בו כל אלה: בידו שתי סמיכות לרבנות מרבנים שהכירה בהם לצורך זה,

הרבנות הראשית בישראל, בידו אישור שלמד תכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש

שנים לפחות לאחר הגיעו לגיל שמונה עשרה ועבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. חובה! יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף העתק כנ"ל.

 

  • תעודת הוראה, תעודת הסמכה או רישיון הוראה קבוע. חובה! יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף העתק כנ"ל.

 

  • המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס להדרכת מנהלי מחלקת חינוך, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

 

ניסיון מקצועי:

ניסיון מקצועי של 3 שנים כמנהל מוסד חינוך (מוסד שעיקר תכליתו הינה חינוך, בו מתחנכים תלמידים בגילאי גן ובית ספר באופן שיטתי בתוך מבנים המיועדים לשם כך כאשר תכנית הלימודים מאורגנת ומפוקחת על ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים), או כבעל תפקיד ניהולי (תפקיד שהמשמש בו עסק הן בהיבטים הפדגוגיים והן בהיבטים הניהוליים של ניהול המערכת החינוכית הרלוונטית) במוסד חינוך, או במערכת החינוך (להלן: "תפקיד ניהול חינוכי"). חובה ! יש לפרט בקורות החיים את הניסיון הרלוונטי בצורה ברורה כולל תאריכים ( חודש ושנה ) ולצרף    אסמכתא   ממעסיקים קודמים חתומה הכוללת הגדרת תפקיד, תקופת העסקה והיקף משרה – לא תישקל  מועמדתו של מי שלא  יפרט את הניסיון כנדרש ויצרף אסמכתאות על הניסיון. 

 

 

 

 

 

 

דרישות נוספות:

  • שפות- עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • יישומי מחשב- שליטה עם יישומי   office.
  • רישום פלילי- העדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.

 

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

  • ייצוגיות
  • שירותיות
  • סדר וארגון
  • יכולת הובלה
  • איזון בין צרכי מערכת החינוך המקומית לבין אילוצי תקציב.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה מילוי מקום קופאי/ת לקופת המועצה

28/04/2025
מספר משרה: 
32055
מועצה/אזור: 
ארגון מ.א. מטה אשר
תחום: 
הנה"ח וכספים
מקצוע: 
קופאי/ת
תאור תפקיד: 
  • קליטת תשלומים ורישום קבלות
  • איתור הפרשים ואי התאמות בקופה.
  • ספירת קופה
  • ניהול מלאי פנקסי קבלות ומעקב אחר רצף הקבלות
  • הכנת הפקדות לבנק
  • טיפול בתשלומים חוזרים

ביצוע כלל העבודות המקצועיות הנדרשות בקופה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה- חובה ! יש לצרף את העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדתו של מי שלא יצרף העתק כנ"ל.
  • שליטה מלאה בעבודה עם תוכנות ה- office , כולל שליטה מלאה באקסל !!
  • שפות - עברית ברמה גבוהה.

 

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - ארגון מ.א. מטה אשר