מ"מ מחסנאי/ת ומנהל/ת אינוונטר מכרז חיצוני 24/25

מ"מ מחסנאי/ת ומנהל/ת אינוונטר מכרז חיצוני 24/25

30/05/2025
תחום: 
רכש
מקצוע: 
מחסנאי/ת
תאור תפקיד: 

מ"מ מחסנאי/ת  ומנהל/ת אינוונטר

מחלקת רכש, דירוג מנהלי, דרגה 9 - 6

 

הערה: משרה לתקופה קצובה, זמנית בלבד, בתפקיד  מכהן עובד קבוע.

 

כפיפות: מנהל רכש ומכרזים .

 

תיאור  התפקיד:

ייעוד:

קליטת רכש, אספקת ציוד וטיפול בבלאי של ציוד במחסני הרשות המקומית.

תחומי אחריות:

  1. ביצוע תהליך קליטת הרכש במחסני הרשות.
  2. ניהול מלאי וספירה תקופתית.
  3. פיקוח על סדירות פעילות  המחסנים ברשות.

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:

  1. ביצוע תהליך קליטת הרכש במחסני הרשות.
  1. רישום מלאי נכנס וחתימה על תעודת משלוח או חשבונית.
  2. ביצוע בדיקות קבלת רכש בתיאום עם הגורם המזמין.
  3. בירור אי התאמות באספקה מול הספק המתאים.
  1. ניהול מלאי וספירה תקופתית.
  1. ריכוז הזמנות ממלאי וקבלת אישור לניפוק למזמין.
  2. ניפוק של ציוד אינוונטר בתיאום עם הממונה על ניהול האינוונטר.
  3. ניהול מלאי לפי רמות מינימום – מקסימום ורמת ביטחון בהתאם למדיניות הרשות המקומית.
  4. הזנת נתונים ועדכון מערכת המידע לגבי שינויים במלאי.
  5. ביצוע התאמת מלאי בין רישום רמות המלאי למצאי במחסנים.
  6. ביצוע ספירות מדגמיות במהלך השנה והשתתפות בספירה שנתית שנערכת ע"י מנהל הרכש והאספקה בפיקוח המבקר.
  1. פיקוח על סדירות פעילות המחסנים ברשות.
  1. הגדרה ופרסום פנימי ברשות של נהלי הפעלת המחסן (שעות פעילות, שילוט, סידור פריטים).
  2. תפעול מחסן הציוד המשומש והמלצה על גריעת פריטים מהמלאי.
  3. איתור אי התאמות בהפעלת המחסנים.
  4. מיגון המחסנים מפני גניבות.
  5. פיקוח על השאלת ציוד על פי מדיניות הרשות המקומית.
  6. פיקוח על שמישות ציוד המחסנים.
  7. פיקוח על תחזוקה שוטפת של מבני המחסנים.
  1. אחריות על אינוונטר
  1. אחראי על ניהול ורישום מרוכז של מצאי הטובין בעירייה על יחידותיה ומוסדות העירייה השונים, בהתאם לחוקים , תקנות ונהלים.
  2. ביצוע ספירות מצאי ביחידות העירייה ובמוסדות החינוך עפ"י תוכנית שנתית.
  3. ביצוע ספירות מצאי בעת החלפת מנהלי יחידות ומנהלי מוסדות החינוך.
  4. התפקיד מחייב ביצוע ספירות מצאי פיסית במוסדות העירייה כולל  מוסדות חינוך וכרוך בנסיעות במסגרת תפקיד זה  בתחומי העיר.
  5. ביצוע רישום של פסילת טובין וגריעתם מהמלאי בהתאם לחוקים, תקנות ונהלים.
  6. אחראי על ניהול קטלוג הטובין של העירייה ועדכונו  באופן שוטף .
  7. הטמעת נושא השמירה של הטובין בקרב עובדי העירייה עפ"י  הנוהל העירוני.
  8. הגשת רשומות בלאי של ציוד לוועדת הרכש והבלאי לקבלת אישורי פסילה..
  9. עבודות נוספות ככל שיקבעו ע"י מנהל הרכש  וכן כל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה או מי מטעמו.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

 

         12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.  (יש לצרף תעודה)

 

דרישות נוספות

 

  1. שפות: עברית ברמה גבוהה.
  2. יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה office  ותוכנות ניהול אינוונטר.   

ניסיון:

    ניסיון של שנה אחת לפחות בעבודת ספירת מצאי וכן מול מערכות ממוחשבות בתחום
    ניהול האינוונטר –  יתרון.  
 

  

מאפייניי העשייה הייחודיים בתפקיד:

  1. יסודיות, דייקנות, נאמנות ומיומנות אישית.
  2. שקדנות וחריצות.
  3. יכולת למידה.
  4. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש נאותים.
  5. יכולת ניהול וארגון.
  6. יכולת התבטאות בכתב ובע"פ בשפה העברית ברמה גבוהה.
  7. תודעת שירות גבוהה.
  8. כושר לניהול עובדים והנעתם היות והמועמד/ת שייבחר/תיבחר לתפקיד ינהל עובדים.

     

 

תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

       האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים             
       להוכחת המוגבלות.

תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווין זכויות האישה, התשי"א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.

תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב (ב)  לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

הקבלה לתפקיד  מחייבת התייצבות בחירום.

 

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

 

רישום פלילי:   העדר רישום פלילי

 

רק מועמדים מתאימים ייענו

קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578877 , פקס 04-9578883.

יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז.

 

מועד אחרון להגשת קו"ח: 15/06/2025

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
אחר
שעות עבודה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.