קורס מחשבים לוותיקים צעירים - במסגרת התכנית החדשה "הפלוס בשישים"

קורס מחשבים לוותיקים צעירים - במסגרת התכנית החדשה "הפלוס בשישים"
כתב: עמי וקנין רכז התכנית הפלוס בשישים

לאחרונה נפתח קורס מחשבים לאוכלוסיית הוותיקים הצעירים במכללת ארז ביישוב שלומי.
התפיסה העומדת בבסיס קורס המחשבים היא, שכל אזרח זקוק לכישורים ומיומנויות שיעזרו לו לתפקד בעולם הדיגיטלי המודרני.
לאלו שרוצים להשתלב מחדש בשוק העבודה ו/או לפתוח עסק קטן מהבית, שליטה במחשב הכרחית לפיתוח ושיפור היכולות התעסוקתיות. 
במאה ה -21  נדרש כל אזרח לדעת כיצד להשתמש במחשב ובאינטרנט כתשתית לתקשורת, לקבלת שירותים מגורמים שונים ולהשגת מידע בכל עניין.
המיומנות הדיגיטלית חיונית לצורך שיפור איכות החיים ולהשתתפות בשיח החברתי. המחשב מהווה כלי בעל פוטנציאל אדיר להעצמה אישית של כל אדם, על אחת כמה וכמה לאנשים בני 60+.

הקורס התחיל מהצעד הראשון של התיידדות עם המחשב, הדלקה וכיבוי המחשב, היכרות עם המסך, האייקונים, וכד'... להבין שהמחשב לא נושך!! ולא נגרם שום נזק אם המשתמש טועה.
הקורס מועבר על ידי מורה בעל ניסיון, שמלמד בקצב אישי ומבטיח שבסוף הקורס המשתתפים יהיו מיודדים עם המערכת, ויהפכו למשתמשים פעילים.

המשתתפים בקורס לומדים לגלוש באינטרנט ולחפש מידע, להתכתב באימייל, להעלות תמונות למחשב ולערוך אותן באלבומים. אלה שיש להם ילדים ונכדים המתגוררים בחו"ל לומדים להשתמש גם בסקייפ לתקשורת בזמן אמת. רבים רוצים לגלוש ולמצוא חברים וקשרים לתחביבים ולטיולים. 

הקורס מתקיים אחת לשבוע וכולל 12 מפגשים שבועיים בשעות הערב המוקדמות. בקורס זה לומדים 14 וותיקים צעירים!! אשר מקפידים להגיע מדי שבוע עם הרבה מוטיבציה והתלהבות.

מיטיבי הלכת, שמרגישים יותר ביטחון, יוכלו ללמוד גם פעולות מורכבות יותר, כמו תשלומי חשבונות באינטרנט, הזמנת תורים, עריכת קניות והשוואת מחירים ועוד... 
תארו לכם, שהמשתתפים בקורס יגלו את המשפחה שלהם מחדש כי יוכלו להתכתב בוואטס אפ, יסמנו לייק לנכדים בפייס בוק וירגישו בעניינים וקרובים יותר לדור הצעיר.
ותיק/ה המעוניין/ת לקבל ליווי תעסוקתי, מוזמן/ת ליצור קשר עם עמי וקנין - רכז תעסוקה בתוכנית "הפלוס בשישים" בטלפון - 0506230723  /  משרד - 049109046

קורס מחשבים - וותיקים צעירים (1)_0.jpg
קורס מחשבים- וותיקים צעירים_0.jpg