סיום קורס ראשון של "הנדיוומן"

Do it yourself

כתבה: לירז בראונשטיין.

בחודש ספטמבר פתחנו סדנה בת 4 מפגשים מלמדים ומעשירים בהם התנסו 15 נשים בעבודת תחזוקת בית בסיסית, קורס "הנדיוומן" הגיע אתמול לסיומו באולם המליאה של מטה אשר , והיום ניתן לומר כי אותן נשים כבר יודעות:

  • להבדיל בין סוגי קירות,
  • בין סוגי מסמרים וברגים,
  • בין סוגי דיבלים וביטים,
  • יודעות לתלות מדף ולשחרר סתימות ולעשות עוד המון פעולות שגרתיות בתחזוקת הבית שבד"כ היו מזמינות עבורן את ה"הנדימן", משלמות לו סכום לא מבוטל וממתינות שעות עד שיגיע.

הקורס הנפלא והחשוב הזה העשיר ותרם רבות לתחושת העצמאות בקרב הנשים שהשתתפו בו, העניק ביטחון להתמודד עם אתגרים ומצבים בהם היינו תלויות ב"אחרים" ובעיקר נתן תחושת מסוגלות גדולה שאנחנו יכולות!

כאן ההזדמנות להודות לנשים שיזמו את הרעיון להנגיש את הקורס הזה במועצות שלנו, נשים שהיו חלק מקורס מנהיגות את העתיד של עמותת כ"ן ובאמצעות היועצות לראש המועצה בנושא שוויון מגדרי  יעל שביט ממטה אשר וליאם ממעלה יוסף, הצלחנו להוציא לפועל את הקורס המעצים הזה.

והנה גם חלק מהפידבקים והפרגונים שקיבלנו ממשתתפות הקורס:

"מאוד נהניתי מהקורס, למדתי המון ויש בי פחות חששות מלהחזיק בורג, שלא לומר מברגה..."

"...רוצה להודות מעומקי נשמתי שהקורס היה וואווווווווווו וחבל שהסתיים כל כך מהר .רכשנו ארגז כלים עם ידע רב בתחזוקה.. נהניתי  מאוד מהחברה , כל אחת מדהימה , אלופה!!"

"תודה על הידע המקצועי, הניסיון העשיר שלך, החום, ההתלהבות וחדוות העשייה שנתת ועוררת בתזמון מצוין זה של השנה המתחדשת ובאה על כולנו לטובה"

"תודה לשותפות לספסל לימודיי DIY ! נהניתי מהרוח הטובה ומהטיפים הנדיבים, הצלחה רבה בהמשך .."

קורסים נוספים ומעשירים עוד צפוניים לנו ,
מוזמנים להיות אתנו בקשר בטל'  04-9109046 , דרך הפייסבוק ודרך האתר , ממליצים לכם להירשם לניוזלטר ולקבל מאתנו מידע עדכני https://www.mwg.org.il/he