סדרת הרצאות מוצלחת של יזמים משלנו!!

כתבה: גלית גרינשטיין רכזת יזמות ועסקים.

הרבה מאוד נרשמו לסדרה של - 9 הרצאות בזום שהתקיימו בחודש נובמבר - כולן של יזמים/בעלי  עסקים מהאזור, מה שנקרא "משלנו".
הרעיון הייחודי הזה עלה כשהתכנסנו מספר בעלי עסקים ממטה אשר ומעלה יוסף, להדרכה "איך מספרים על המוצר או על השירות שלי בהרצאת זום – בזום".

בחרנו בעלי עסקים שענו ל"קול קורא" שפרסמנו.  כאלה שהיה להם עסק פעיל ומוכר ויכולת להעביר מסר. כל אחד  מהם התבקש לשלוח סרטון ובו הוא מזמין להרצאה שלו, תמונה אישית ופיסקה כתובה שמסבירה בקיצור את תוכן ההרצאה וכמובן בעלי רצון לפעול כדי להביא לקוחות נוספים לעסק.

אז מה היה לנו?

הרצאות העצמה - על התמודדות עם קושי פיזי ושילובו במקצוע כסטייליסטית (אירה שייר), על הגשמת חלומות אישיים ועסקיים (דן כץ), על מעבר ממצוי לרצוי (כוכי שגיא)

הרצאות/הדרכות בתחומים מקצועיים - תכנון כלכלי לבית ולעסק (דנה מליניאק), תקשורת מקרבת (אושרת שרון סטריאן ורות נחום), חיזוק מערכת החיסון והאיזון הנפשי (ריטה פרנסיס), טיפים להעסקת עובדים (עו"ד דלית דה -קסטרו) תכנון בינוי ערים והיתרון בהגשה (יואב מנשה), ובניית אתר בגוגל (תמר קוטניק).

כל ההרצאות וההדרכות היו מעניינות ומגוונות, קיבלו משובים טובים ונתנו ערך רב למאזינים.

המרצים סיפרו על עצמם ועל הדרך שעשו כבעלי עסק. כולם שיתפו כלי/מוצר ע"י הדגמה ו/או התנסות.

המאזינים שיתפו פעולה, מילאו שאלונים והגיבו בצ'אט. בחלק מההרצאות המרצים נתנו למאזינים מדריכים כתובים להמשך הלמידה בתחום/בנושא שהעבירו.

מה למדנו מהפרויקט הזה?

  • הרבה בעלי עסקים עם הכוונה נכונה ומותאמת יכולים לעמוד מול קהל (לפעמים בפעם הראשונה), לא רק כדי למכור, אלא בעיקר כדי לספר ולשתף.... ואז על הדרך גם להצליח למכור.
  • חיבור בין אנשים תמיד עובד. "אם בצד אחד יש מישהו שיכול ורוצה להשמיע, בצד השני יהיה מישהו שירצה לשמוע".
  • הקורונה, על אף המרחק הפיזי שיצרה, עזרה לקרב בין אנשים מכל חלקי הארץ (ותודה לזום שמאפשר זאת).

פרויקט נוסף יצא לדרך בקרוב.

למעוניינים, צרו קשר - גלית גרינשטיין, רכזת יזמויות - 0522792180