תכנית המפגשים:
מפגש 1 - הבנת העסק וקהל היעד מטרה הכרת העסק, ניתוח השוק, הגדרת קהל היעד והבנת הצרכים והמגמות.
מפגש 2 - פיתוח אסטרטגיה שיווקית מטרה: בניית אסטרטגיה שיווקית מקיפה הכוללת יעדים, ערוצי שיווק ותקציב.
מפגש 3 - טקטיקות וכלים שיווקיים מטרה: הדגמה ויישום של טקטיקות שיווקיות וכלים דיגיטליים ומסורתיים.
מפגש 4 - מדידה, ניתוח ושיפור האסטרטגיה.
מטרה: למדוד ולנתח את ההשפעה של האסטרטגיה השיווקית ולזהות דרכים לשיפור.