נא להכיר את היזם ארז חיים, צלם אדריכלות ועיצוב פנים, קיבוץ לוחמי הגטאות

נא להכיר את ארז חיים, צלם אדריכלות ועיצוב פנים - מקיבוץ לוחמי הגטאות

שמי ארז חיים, נשוי לשלומית, ואב לגיא, רומי ושיר. נולדתי בתל אביב ושם חייתי את רוב שנותיי, לפני כ 4 שנים עברתי עם משפחתי לקיבוץ לוחמי הגטאות, לקיבוץ בו גדל האבא של שלומית, אשתי.

הרצון להתחבר לטבע, והאפשרות לתת לילדינו לגדול במקום חופשי ופתוח, דחפו אותנו לשנות את אורחות חיינו ולהשאיר משפחה תומכת וחברים רבים וטובים במרכז.

לתחום הצילום נחשפתי באופן מקצועי לפני מספר שנים לאחר קורס שעשיתי. אז, נטמן הזרע שלימים התפרץ וקבע עובדה בשטח.
עד לאותו הזמן, עבדתי כמפתח בתחום מערכות מידע. בניתי מודלים לתחקור וכתבתי קוד כדי לסייע למקבלי ההחלטות בארגון.
היום אני מגשים חלום!!  כצלם אדריכלות ועיצוב פנים.

מה מיוחד בעסק שלך?

רוב לקוחותיי הם אדריכלים, מעצבים, בעלי מקצוע שקשורים לעיצוב הבית ולחברות שמספקות מוצרים לבית.

כצלם אדריכלות המטרה שלי לספר את הסיפור הנכון, לגרום לצופה להביט בתמונה ולעבור חוויה שתגרום לו להתרגש, להתלהב ואף להניע לפעולה. אני תמיד אחפש את הקומפוזיציות הטובות ביותר ובשילוב עריכה מדוייקת אגיש תוצרים שבאמת יתנו ערך מוסף ללקוחותיי. אני מאמין גדול בשיתוף פעולה ובחשיבה משותפת וזאת על מנת לזהות את הצורך של הלקוח ולהביא את צרכיו לידי מענה בתוצאה הסופית.

תהליך הקמת העסק:

התחיל בחלום שנרקם כמה שנים קודם. בשלב החלום, ראיתי רק את הצדדים הוורודים... כי ככה בנויים חלומות, לא? כאשר הרעיון התחיל לרקום עור וגידים, לקחתי בחשבון הרבה מאוד פרמטרים, התייעצתי וחקרתי את הנושא ובעיקר האמנתי בעצמי...

שלב ההתחלה היה חוסר וודאות, והוא נמשך זמן... אחד האתגרים היה להציב יעדים מקבילים ולקדם אותם בו זמנית. אני משווה את הקמת העסק שלי לבניית בית... יש סדר פעולות ויש הרבה דברים שחייבים לעשות במקביל, כמו: רכישת ידע, שיווק, קניית ציוד מתאים, יצירת נראות, תמחור ועוד...

לשמחתי, בעבודותיי הקודמות בתחום פיתוח מערכות מידע, ניהלתי מספר פרויקטים במקביל, תוך יצירת שינוי וגמישות במשימות ובהעדפות בהתאם למה שקורה בשטח. ללא ספק ההתנסויות הללו סייעו לי גם בהקמה ובניהול העסק שלי.

לצורך ניהול מיטבי של המשימות שלי השתמשתי בתוכנת Trello, תוכנה חינמית שעזרה לי לנהל ולארגן את העסק. גם היום, כל משימה או רעיון שצצים במוחי אני פותח את האפליקציה הזו, שמחוברת גם למחשב ומעלה מיד את הדברים על הכתב.  כך, לא מתפספסים לי רעיונות ומשימות בדרך.

בבית שלנו, אני נחשב עצמאי צעיר, אשתי שלומית הולצברג חיים, היא דולה ויועצת הנקה IBCLC. היא יצאה לעצמאות לפני ובזכותה נחשפתי להרבה נושאים ועניינים שקשורים בהקמה ובניהול עסק עצמאי.  אחת ההיכרויות שלי הייתה עם מעברים גליל מערבי.

נפגשתי במרכז מעברים עם ליאור, רכזת יזמות ועסקים במעברים, ובשיחת יעוץ אחת נפתח לי הראש לכמה כיוונים, כשאחד מהם הוא הצגת מחיר ללקוח. לא עברו כמה דקות מסיום הפגישה וכבר ישמתי את הנלמד מול לקוח ובהצלחה רבה!!.  בנוסף, נרשמתי למועדון העסקים של "ביז קפה", המפגיש יזמים ובעלי עסקים, אחת לשלושה שבועות. עוברים ביחד הדרכות במטרה להעצים ולכוון טוב יותר את העסק שלנו שזה בעצם אנחנו.

לאחרונה, לקחתי חלק בפרויקט התנדבותי בקיבוצי.  צילמתי ילדים והתמונות שלהם הודפסו בגודל טבעי ופוזרו ברחבי הקיבוץ לטובת תמרור לנסיעה זהירה בכביש. בנוסף, נפגשתי עם צלמים נוספים מהאזור, חלקם בכירים וחלקם חדשים... חלקנו ביחד ידע מקצועי חשוב.

מה אני מאחל לעצמי?

להמשיך לקום בבוקר ולחייך, וללכת לישון בלילה אחרי חוויות צילום מעצימות עם חיוך ושביעות רצון!!

כשאני מצליח להגשים את עצמי זה יותר חזק מהכול... אז, פשוט להמשיך בכיוון שלי!!

פרטי העסק:

אני מספק שירותי צילום אדריכלות ועיצוב פנים באזור הצפון והמרכז.

שעות הפעילות:  מהבוקר ועד והערב, שישה ימי עבודה בשבוע (כולל שישי)

טל: 058-5858594

www.erezhaim.com   אתר בו ניתן להתרשם מעבודותיי ואף ליצור עמי קשר.

ארז 1
ארז 2