הכירו את היזמת עליזה לנדס - מייסדת ''דריה'' - טיפולי פנים, גוף ונפש

נא להכיר את עליזה לנדס, הבעלים של "דריה" טיפולי פנים, גוף ונפש 

כתבה: ליאור כרמל דובדבני

חברת קיבוץ בית העמק, נשואה לגלעד ואמא לאיציק, דניאל וירדן. 
שמי עליזה על שם סבתי עזיזה ז"ל. חלום הילדות שלי היה להיות דומה לה, להיות קוסמת כמוה!! תמיד אמרו עליה שהייתה אישה צדיקה, עזרה, ריפאה, גישרה ונגעה בהרבה אנשים. אני תמיד הרגשתי מאוד קרובה אליה ובדומה לה יש בי רצון לגעת ולטפל בכמה שיותר אנשים.
בדיוק עכשיו מלאו שנתיים להקמת  דריה טיפולי פנים, גוף ונפש, בבית העמק. 
במקצועי אני קוסמטיקאית ועוסקת בתחום טיפולי הפנים, היופי והאסתטיקה כ - 30 שנה. בנוסף אני עוסקת בטיפולי גוף ונפש, הכוללים טיפולים אנרגטיים לאיזון גוף נפש. אני מאסטר ברייקי מטפלת ומדריכה רייקי. 
איך הפכתי לבעלת עסק?
עבדתי כקוסמטיקאית במרכז יופי ובריאות...... יום אחד, החליטה בעלת המקום לפרוש מהעסק כדי להיות "סבתא" במשרה מלאה. למרכז היו לקוחות שרצו להמשיך ולקבל בו טיפול... החלטתי, למרות החששות הרבים שהיו לי, להרים את הכפפה ולקחת את העסק על עצמי וכך הפכתי לבעלים של דריה טיפולי פנים, גוף ונפש.
האתגרים שעמדו בפני:
ניהול עסק הפחיד והלחיץ אותי, חששתי מהאתגר שיש בניהול פיננסי, בפתיחת תיק כעצמאית, בעמידה מול הבנק ומול רשויות המדינה. חששתי לעסוק בגביית כספים, לבצע סליקה באשראי ועוד... עם החששות שליוו אותי ואחרי התלבטויות, החלטתי לקחת על עצמי את ניהול המקום. הגעתי בכול יום שמחה לטפל בלקוחות הרבים, עשיתי כמיטב יכולתי במקצועיות, במסירות, ותמיד בחיוך. 
הקשר שלך עם מעברים?
מעברים היוו עבורי כתובת ועוגן לביסוס הביטחון העצמי שלי והיכולות העסקיות שחסרו לי לניהול העסק.
מעברים ליוו אותי במסע המאתגר. בהמלצתם, אף הצטרפתי למפגשי היזמים ובעלי העסקים במועדון "ביז קפה" המתקיים בקיבוץ עברון. במפגשי המועדון עלו תכנים עסקיים שעזרו לי לקדם את העסק שלי במס' תחומים, כמו שיווק ופרסום, התנהלות עסקית וכלכלית נכונה ומאוזנת וכדומה... ברמה האישית למדתי להציג את עצמי, את מקצועי ואת דריה בצורה מיטבית. במועדון פגשתי יזמים ובעלי עסקים מהאזור, הרחבתי את הקשרים האישיים ויצרתי נטוורק עסקי להתייעצויות ולשיתופי פעולה. 
קיבלתי תמיכה וחיבוק גדול משתי נשים מקסימות, מירב לשם גונן שהנחתה את המועדון וליאור כרמל דובדבני רכזת יזמויות ועסקים במעברים.
מה מיוחד בדריה טיפולי פנים, גוף ונפש? 
בדריה ניתן לשלב טיפולי פנים, וטיפולי גוף ונפש לפי רצון הלקוח/ה. מגוון הטיפולים יכול להתאים לכלל האוכלוסייה (לנשים, לגברים ולבני נוער). דריה היא מעין "One  Stop Shop" במקום אחד מגוון טיפולים התומכים זה בזה בתחום היופי, הבריאות, הגוף והנפש. כל הטיפולים ניתנים באווירה ביתית, נוחה וחמה.
בדריה ניתן לקבל:
• טיפולי פנים יופי וקוסמטיקה, כוללים אבחון, ייעוץ ומתן פתרונות ללקוחות שונים (כמו: אקנה ,כתמים, קמטים, איזון הורמונלי ואיזון בזרימת דם) . טיפולי הפנים נעשים בתכשירי גרנטיק על בסיס הומאופטי, ברמה ובאיכות גבוהה מאוד.
• עיסויים, שעוות, אפילציה עם נרות הופי, וכדומה.
• טיפולים אנרגטיים (במיגרנה, באסטמה, בקוליטיס, בתזונה מתאימה, הומאופתיה וחשיבה חיובית).
• כמאסטר ברייקי טיפולים ולימוד רייקי, הנחיית תהליכים ליצירת מודעות עצמית ואיזון גוף נפש.
• מדיטציה וטיפול באמצעות ביורגונומי, כלי אבחוני וטיפולי המתבצע על הגוף של האדם ללא מגע אלא ע"י חישת אנרגיה ובטכניקת העפעוף. הביורגונומי מאפשר למטפל לראות את מה שמעבר, לראות את המציאות האנרגטית של המטופל להגיע לאיזון בין הגוף לנפש, ולהאיר את ה"אור שבפנים".
• תמיכה וליווי אנשים בתקופות של מחלות קשות (חולי סרטן, בשלבים שונים...), במצבי חיים מאתגרים, ליווי נשים לקראת לידה, בזמן הלידה, אחריה ועוד... 
אני נהנית מאוד מהעבודה בדריה ומרגישה שאני ממש מגשימה את היעוד שלי,  אוהבת ללמוד, לצאת להשתלמויות, ומתכננת ליצור במקום מרחב ואפשרויות ללקוחות נוספים.
הרבה מהלקוחות שלי התחילו אצלי טיפולים בהיותם צעירים, הפכו לבוגרים והיום מגיעים ילדיהם כ"דור ממשיך". השיווק נעשה מפה לאוזן, "חבר מביא חבר"  ובנוסף, פרסום תמונות ופוסטים בפייס בוק לרשימת התפוצה. התמונות והפוסטים מציגים את העשייה הרבה, החווייתית והמגוונת בדריה.
החזון שלי:  לאפשר ריפוי עולם דרך האדם, באמצעות שילוב של טיפולי פנים, גוף ונפש. יצירת שינוי משמעותי באורחות החיים, באיזון הבריאותי, הגופני והנפשי של כמה שיותר אנשים.
יצירת תהליכי ריפוי המפיצים אור, חום ואנרגיות טובות. וכמובן הרבה אהבה!
מזמינה אתכם לבוא לדריה לקבל טיפול לפי בחירתכם, להנות מחוויה מיוחדת ולהפיץ את האור והחוויה הלאה.
פרטי הקשר לדריה טיפולי פנים, גוף ונפש:
ימים ושעות פעילות: • יום ראשון - חמישי בשעות 9:00 - 18:00
                            • יום שישי - 9:00 - 14:00
                            • יש אפשרות לתאם מראש שעות חריגות
טלפון / נייד: 052-3924968 , דוא"לalizalandes@walla.com            
FAECBOOK: דריה טיפולי פנים, גוף ונשמה https://www.facebook.com/hamahonanahon/

עליזה לנדס דריה בית העמק