למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת כספים
למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת כספים
18/09/2019אחריות על כל התחום הכלכלי והכספי (הערכת פרוייקטים והשקעות, רכש, הנהח"ש, תקציב, תמחור).
חלק מצוות ההנהלה של המרכז הקהילתי
השתתפות בישיבות הנהלת המרכז הקהילתי.
חבר בועדת הכספים של הנהלת המרכז הקהילתי עבודה שוטפת עם מנהלי מחלקות / רכזי ענפים על נושאים תקציביים על פי צורך.
שותפות בייזום וניתוח כדאיות עסקית/כלכלית של פרוייקטים חדשים בדגש על הגדלת בסיס ההכנסות של המרכז הקהילתי.
ניהול מערך הכספים: הנה"ח וגבייה.
אחריות על ניהול תזרים המזומנים של המרכז הקהילתי.
עבודה מול גורמי מימון מתקצבים: בדיקת חוזים, מעקב אחר דיווחים, מעקב אחר תקבולים.
עבודה מול בנקים - בקרה שוטפת, אישורי יתרות, קביעת תעריפי עמלות וריביות, תקשורת מקוונת עם הבנקים, חברות אשראי ועוד.
אחריות על הכנת תקציב המרכז הקהילתי, מעקב אחרי ביצוע.
הכנת דו"חות כספיים מיוחדים לפי בקשת ועדת כספים, הנהלת המתנ"ס ו/או כל גורם חיצוני אחר שלמתנ"ס קשר כספי או ארגוני איתו.
אחריות להדרכה והעשרת העובדים במערכות הכספיות.
עבודה שוטפת עם רואה חשבון העמותות, גופי ביקורת, אגף הכספים במועצה, מערכות הכספים בחברה למתנ"סים, רשם העמותות וכיוצ"ב.
עבודה מול ספקים ונותני שרות:
שותפות בהכנה וניהול מכרזים.
הכנה / אישור חוזים לספקים.
קבלת הצעות מחיר.
מו"מ על תעריפי שירות ומחירי ציוד ורכוש.
קביעת תנאי תשלום ומועדי אספקה.
תואר בכלכלה / מינהל עסקים / חשבונאות / כל תחום רלוונטי.
קורס חשבים/גזברים, רצוי בדגש על מסגרות ציבוריות(מלכ"רים) - יתרון
הנה"ח סוג 3 ומעלה - יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה דומה.
ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים קטן בכפיפות ישירה.
יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה
כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב
יכולת לניהול מו"מ עם גופים שונים.
אחריות, יצירתיות, יוזמה ומעוף.
היקף המשרה 80%
רשיון נהיגה + רכב - חובה
נכונות לגמישות בשעות העבודה.
תחילת עבודה מיידית
קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: ilanit@misgav.org.il עד תאריך 02/10/2019.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור