למוקד ביטוח לאומי דרוש/ה נציג/ת מענה מקצועי ומגוון לכלל האוכלוסיה

למוקד ביטוח לאומי דרוש/ה נציג/ת מענה מקצועי ומגוון לכלל האוכלוסיה

22/07/2019
תחום: 
שירות לקוחות
מקצוע: 
נציג/ת שירות לקוחות
תאור תפקיד: 

מוקד מידע ושירות ארצי הנותן מענה מקצועי למבוטחים במגוון נושאים, כגון: זקנה - פנסיה, אמהות, אבטלה, מענקים לחיילים משוחררים, נכות ועוד. המוקד מתמקד במתן מענה לשאלות של מבוטחים על תיקיהם האישיים, מענה כללי על שאלות חוק וגביית תשלומים.
אפשרות קידום והתפתחות למסלול ניהולי במוקד ומעבר לתחומי אחריות נוספים.
שעות פעילות: 8:00-17:30, ימי שישי עד בשעה 13:00
משרה מלאה:
פעמיים בשבוע 08:00-17:30 ,שלוש פעמים בשבוע 08:00-16:00 + ימי ו' לסירוגין עד 13:00.
משרת אם: פעמיים בשבוע 08:00-17:30 , שלוש פעמים בשבוע 08:00-14:00 + ימי ו' לסירוגין עד 13:00.
משרת סטודנט: שלוש פעמים בשבוע + ימי ו' / 4 ימי עבודה בשבוע.
*** ניתן לבחון אילוצים חריגים לפי צורך
הגיוס למשרה מותנה בהכשרה: קורס של 14 ימים בין השעות 8:00-16:00, לאחר מכן תהליך חניכה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

בגרות מלאה- יתרון
סבלנות ואדיבות
נכונות לעבודת משמרות.
שליטה בתפעול מחשב
תודעת שירות
שפות : האמהרית/רוסית/אנגלית יתרון
 דגשים חשובים
אפיקי קידום ומסלול עתודה ניהולית, רוב הדרג הניהולי והמקצועי במוקד צמח מתוך מוקד
הכשרה על חשבון החברה
מערך הסעות נרחב מכלל הישובים באזור ונגישות לתחבורה ציבורית
גמישות לסטודנטים והורים
שירות ללא מכירה
עולם תוכן מקצועי ומעניין

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים גם לסטודנטים
מתאים להורים/שעות גמישות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור