מכרז כ"א 3/2019 - פנימי/חיצוני –דרוש/ה אחראי/ת לתחום תקציב באגף הכספים
מכרז כ"א 3/2019 - פנימי/חיצוני –דרוש/ה אחראי/ת לתחום תקציב באגף הכספים
28/02/2019היקף המשרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל אגף הכספים/גזבר המועצה
אחריות על תחום ההוצאות הכספיות של הרשות וגופי הסמך.
ניהול ובקרה על מערכת הזמנות רכש טובין ושרותים.
מעקב על ביצוע התקציב בפועל ואיתור פערים תקציבים.
פיקוח על הוצאות ובקרה תקציבית של כלל אגפי ומחלקות הרשות וגופי הסמך. אחריות על האיזון התקציבי בין הכנסות והוצאות.
ניהול כספי הרשות מול גופים פיננסים, ויסות הכנסות והוצאות מול הבנקים.
אחריות על תזרים המזומנים של הרשות ובקרה על יישומו.
אישור חשבונות לתשלום ו/או לרישום חשבונאי של הפעולות הכספיות בספרי הנהלת החשבונות .
מתן מענה שוטף ליישובי המועצה/וועדים מקומיים בכל הקשורה להתנהלות כספית ותזרימית, בקרה על הקופות, וביצוע בדיקות תקופתיות על קופת המועצה.
ניהול ומעקב בנושא ערבויות בנקאיות : הארכת ערבות, עיקולים על תשלומים, ערבויות נדרשות במכרזים.
כולל ניהול ערבויות הוועדה לתכנון ובנייה וניהול צקים לבטחון של שכונות ההרחבה.
בדיקת חוזים והסכמים של המועצה וגופי הסמך ומתן חוות דעת בתחום הכספי על תקינותם.
ניהול מכסות הקיבוצים, הוצאות דוחות ריכוז ליישובים, טיפול בדרישת צ'קים עתידיים.
ניהול קופות קטנות.
בקרה על המערך הביטוחי של המועצה.
תעודת רו"ח או תעודת הנהלת חשבונות בכיר/מדופלם – חובה ! (יש לצרף את העתק התעודה לקו"ח).
ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הכספי – חובה !, יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בתחום הכספי בשרות המוניציפלי - (יש לצרף אישור על הגדרת התפקיד ותחום העיסוק לקורות החיים).
ידע וניסיון מעשי של 5 שנים לפחות בהנהלת חשבונות – חובה ! יש לפרט את הניסיון בקורות החיים.
שליטה מלאה בעבודה בתוכנות הנה"ח ויישומי office
נכונות לשעות עבודה בלתי שגרתיות.
תודעת שרות
דייקנות
אמינות
ייצוגיות.
סדר וארגון
יוזמה
לצפייה במכרז ניתן להיכנס לאתר מועצה אזורית מטה אשר – מכרזים.
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים והעתקי תעודות ואישור ניסיון מקצועי) באמצעות המייל : michrazim@MATTEASHER.ORG.IL או לפקס שמספרו: 15350337815, עד לתאריך – 16/3/201.
בתנאים שווים עדיפות לתושבי מטה אשר. מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור