למ.מ. כפר ורדים דרושים/ות תומכי/ות חינוך אישיים לתלמידים - נ.שוויוני מס' 10/25
למ.מ. כפר ורדים דרושים/ות תומכי/ות חינוך אישיים לתלמידים - נ.שוויוני מס' 10/25
11/06/2025- סיוע להתפתחות עצמאותם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
- סיכון בתלמיד/ה בעל/ת צרכים רפואיים ייחודיים בעת שהותו/ה במוסד החינוכי .
תחומי אחריות:
1. תיווך פדגוגי לתלמיד/ה.
2. עדכון והחלפת מידע רלוונטי עם הגורמים החינוכיים.
3. מתן עזרה פיזית לתלמיד בהתאם לצרכיו
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:
1. מתן עזרה פיזית לתלמיד/ה בהתאם לצרכיו/ה:
- דאגה לניקיונו/ה האישי של התלמיד/ה, לניקיון סביבתו/ה ולרווחתו/ה של התלמיד/ה.
- סיוע במקרה של קושי בניידות והגשת עזרה בפעולות יומיומיות.
- השגחה על התלמיד/ה בעת פעילות בחצר, בכיתה ובפעילויות המתקיימות מחוץ לכותלי בית הספר, על פי הנחיות הנהלת בית הספר/ וצרכי התלמיד/ה.
- ליווי התלמיד/ה לטיפולים מקצועיים שונים במוסד החינוכי .
- סיוע למטפלים ולמורים המקצועיים במהלך הטיפול בתלמידים, על פי הנחיותיהם.
- השתתפות בפעילויות חברתיות המתבצעות במסגרת החינוכית.
3. תיווך פדגוגי לתלמיד/ה :
א. ליווי התלמיד/ה ומעקב אחר מילוי מטלותיו/ה בכיתה.
ב. מתן סיוע והסבר לימודי וחזרה על הנאמר בכיתה לצורך חיזוק הישגי התלמיד/ה.
ג. סיוע בהקניית מיומנויות לתלמיד/ה.
ד. מילוי המשימות הניתנות במסגרת תל"א (תוכנית לימודית אישית).
3. עדכון והחלפת מידע רלוונטי עם הגורמים החינוכיים:
א. עדכון המחנכת והצוות הפדגוגי אודות תפקודו/ה של הילד/ה בשגרה ובאירועים חריגים.
ב. השתתפות בישיבות תקופתיות עם הצוות הפדגוגי ועם הפיקוח וההדרכה בחינוך מיוחד,
לקבלת הנחיות ומסירת מידע שוטף אודות התלמיד/ה בהתאם לתל"א.
1. 12 שנות לימוד.
2 . ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון.
3. היעדר רישום פלילי: קבלת אישור בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין , תשס"א - 2001.
היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע.
כישורים אישיים:
אהבת ילדים, ערנות ודריכות, יכולת ארגון ותכנון, סמכותיות, סדר וניקיון, סבלנות וסובלנות, יכולת לעבוד בצוות, כושר לקיים ולטפח יחסים אישיים וכושר התבטאות בכתב ובע"פ ואחריות.