מתאם.ת ייבוא וייצוא, קניינות ואדמיניסטרציה

מתאם.ת ייבוא וייצוא, קניינות ואדמיניסטרציה

23/04/2025
תחום: 
אדמיניסטרציה
ייצור ותעשייה
רכש
מקצוע: 
קניין/ית
תאור תפקיד: 

חברה תעשייתית מובילה בתחומה באזור הגליל המערבי מחפשת מתאם.ת ייבוא וייצוא, קניינות ואדמיניסטרציה

התפקיד כולל:

  • אחריות בתחום הייבוא והייצוא בחברה, ניהול כלל תהליכי הייבוא והייצוא לרבות: טיפול במסמכים, דוקומנטציה נדרשת, טיפול באישורים, רישיונות על פי ההנחיות הנדרשות.
  • עמידה בדרישות רגולטוריות, עמידה בתקנים ובחוקיות, תיאום מול רשויות המכס, גופים ממשלתיים וגורמים רלוונטיים נוספים.
  • עבודה שוטפת אל מול ספקים ולקוחות, סוכני מכס, משלחים בינלאומיים וכו'.
  • תיאום מועדי שילוח, לוחות זמנים, מעקב ועדכון סטטוס משלוחים.
  • ניהול עלויות ייבוא וייצוא, יצירת יעילות תפעולית לטובת צמצום עלויות לוגיסטיות, משא ומתן תמידי בהתייחסות  לתנאי שילוח ועלויות.
  • טיפול בתהליכי רכש משלב קבלת הדרישה, בדיקת אישורים גורמים רלוונטיים, חיפוש ספקים פוטנציאליים, ניהול משא ומתן, יצירת הזמנת רכש-עדכון מערכות ממוחשבות, מעקב קבלת סחורה, טיפול אדמיניסטרטיבי להשלמת התהליך.
  • ניהול מאגר ספקים,  שימור ספקים קיימים, איתור ספקים חדשים בארץ ובחו"ל, ניהול משא ומתן אל מול ספקים, בניית הסכם ספקים, ניהול קשר ספקים וכו'.
  • מעקב ובקרה על קבלת הציוד/שירות.
  • הובלת תהליכי ייעול וחיסכון.
  • ייזום, שותפות ותמיכה בהטמעת תהליכי רכש.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • מינימום שנתיים ניסיון בעבודה כקניין.ת רכש בארגון תעשייתי- חובה.
  • עבודה במגוון רחב של דיסציפלינות.
  • היכרות עם מערכות ממוחשבות (אקסל,ERP, PRIORITY)  כולל יכולת ניתוח נתונים.
  • היכרות עם תהליכי רכש ומושגים מעולם הרכש.
  • ניסיון בניהול מו"מ מול ספקים - חובה
  • ניסיון וידע בתחומי ייבוא וייצוא.
  • אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש, מקצועיות ואמינות.
  • זמינות למשרה מלאה, שעות נוספות על פי צורך ודרישה.
השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.