עובד/ת יחידת משאבי אנוש
עובד/ת יחידת משאבי אנוש
23/01/2025עובד/ת יחידת משאבי אנוש
אגף כללי, בהיקף של 100% משרה בדירוג המנהלי
בכפיפות: מנהלת מחלקת משאבי אנוש
תיאור התפקיד
ייעוד:
טיפול במשימות הנגזרות מתהליכי ניהול המשאב האנושי ברשות.
תחומי אחריות:
- סיוע בתהליכי מיון וגיוס עובדים לרשות.
- סיוע וליווי בהליכי קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית.
- בדיקה ומעקב אחר תקני כח אדם ברשות.
- תיאום וריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון.
- תיאום וריכוז תהליכים ארגוניים.
- מעקב אחר מערך הנוכחות.
- סיוע וליווי בהליכי סיום העסקה (פיטורים, התפטרות, פטירה ופרישה לגימלאות).
- מענה לפניות העובדים בנושאים מגוונים בתחומי ההון האנושי.
- ביצוע מעקב וסגירת פניה שמתקבלת ביחידת ההון האנושי.
- מענה למשימות היחידה המשתנות מעת לעת והתאם לצורך.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי אחריות:
- סיוע בתהליכי מיון וגיוס עובדים לרשות.
- מיון קורות חיים של המועמדים.
- עריכת ראיונות טלפוניים מקדימים עם המועמדים לתפקיד.
- תיאום ראיונות אישיים עם המועמדים, לקראת ועדת הבחינה .
- איסוף כל המסמכים והאישורים הרלוונטיים לתפקיד ובדיקת תקפותם.
- עדכון המועמדים בכל שלב בהליך הגיוס.
- עדכון נתונים במאגר מועמדים ממוחשב.
- סיוע למנהל יחידת ההון האנושי באיפיון דרישות התפקיד, מול מנהלי היחידות ובכפוף לצרכי הרשות בהתאם לדין ולהנחיות משרד הפנים.
- פנייה לחברות השמה, פנייה ללשכות תעסוקה ופרסום מכרזים לאיתור ולגיוס מועמדים.
- סיוע וליווי בהליכי קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית.
- וידוא קיום המסמכים הרלוונטיים הנדרשים לתיק העובד (ניסיון מקצועי, ותק , השכלה וכו'). ופתיחת תיק עובד.
- מילוי טופסי קליטה (שאלון אישי, קרובי משפחה , עבודת יחידה/נוספת, טופסי נסיעות וכד').
- וידוא קיום חתימות העובד והרשות על כל הטפסים הרלוונטיים, כגון תנאי העסקה, זכאות לתנאים סוציאליים, הגדרת תפקיד ודרגה וכיוצ"ב.
- וידוא מוכנות חוזה ההעסקה ואישורו ע"י משרד האוצר ומשרד הפנים.
- העברת נתוני קליטת העובד לאישור הממונה על ההון האנושי ברשות.
- הכנת כרטיס נוכחות והדרכת העובד על מערכות דיווח הנוכחות השונות הקיימות ברשות.
- וידוא מתן הרשאות ממוחשבות מתאימות לעובד הנקלט.
- עדכון העובדים בנהלים המרכזיים ברשות.
- בדיקה ומעקב אחר תיקני כוח אדם ברשות.
- דיווח לממונה אודות מצבת העובדים והתקנים הפנויים.
- הזנת נתונים במערכת מחשוב ייעודית לתחום כוח אדם ברשות.
- הפקת דו"חות מעקב כוח אדם בהתאם להנחיית הממונה.
- בחינת נחיצות תפקידים ותקנים ובחינת אפשרויות להתייעלות בכוח האדם.
- תיאום וריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון.
- תיאום ימי השתלמויות, בהתאם לתוכניות ההדרכה והפיתוח ברשות לצרכי העובד, ובהתאם לנדרש בהסכמים קיבוציים.
- תיאום מערך הדרכות לעובדים.
- ניהול מעקבים על הכשרות העובדים בדגש על הכשרות מחייבות.
- תיאום ופרסום פעילות הרווחה ברשות (טיולים, אירועים וכד').
- תיאום וריכוז תהליכים ארגוניים.
- כתיבה ועריכה של נהלים והבאתם לאישור הממונה.
- הפצת נהלי העבודה ליחידות השונות.
- מעקב אחרי יישום נהלי עבודה ברשות ודיווח לממונה.
- הפצת מידע ארגוני לידיעת כלל העובדים, לבקשת הממונה.
- הפצת והנגשת הנחיות רגולטוריות.
- מתן מענה לפניות העובדים ברשות בנושאים מגוונים בתחומי ההון האנושי.
- מענה למשימות היחידה המשתנות מעת לעת ובהתאם לצורך.
- מעקב אחר מערך הנוכחות.
- מעקב אחרי דיווח נוכחות , חופשות והיעדרויות ובדיקת התאמות.
- וידוא המצאת האישורים המתאימים להיעדרות ע"י העובד (מילואים, אישור מחלה וכיוצ"ב).
- סיוע וליווי בהליכי סיום העסקה (פיטורים, התפטרות, פטירה ופרישה לגימלאות).
- תפעול מערך הפרישה, כולל ניהול מעקב אחר עובדים המגיעים לגיל פרישת חובה וכן הפקה ומסירה של מכתבי הודעה על פרישה לפנסיה הכוללים את כל נתוני הפרישה.
- ריכוז בקשות עובדים להארכת שירות וריכוז החומרים הנדרשים לועדת השירות תוך מתן מענה לעובד אשר הגיש את הבקשה.
- ליווי העובדים בעת סיום העסקתם – העברת מידע על זכויות וסיוע בפתרון סוגיות .
- טיפול אדמיניסטרטיבי בקצבת שארים.
- גריעת עובד ממצבת העובדים בסיום העסקתו.
- מתן הודעה למדור שכר, בתום סיום יחסי העבודה על הפסקת תשלום השכר וביצוע גמר חשבון.
- שליחת מכתבי פיטורים והודעה מוקדמת בהתאם להנחיות מנהל ההון האנושי.
- סיוע וליווי בהליכי סיום העסקה זמניים (כגון: חל"ת, חל"ד) וביצוע מעקב שוטף אחר מצבם של העובדים במהלך תקופת ההיעדרות, כולל מעקב אחר מועד החזרה לעבודה ועדכון הסטטוס בהתאם.
תנאי סף
ידע והשכלה:
תעודת בגרות מלאה.
ניסיון מקצועי:
שנת ניסיון אחת לפחות בתחום העיסוק של המשרה.
דרישות נוספות
- יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה – OFFICE
- עברית ברמה גבוהה.
- תושב/ת מעלות-תרשיחא – יתרון.
תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.
האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים
להוכחת המוגבלות.
תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווין זכויות האישה, התשי"א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב (ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
הקבלה לתפקיד מחייבת חובת התייצבות בחירום.
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד
רישום פלילי: העדר רישום פלילי
רק מועמדים מתאימים ייענו
קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578877 , פקס 04-9578883.
יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז.
מועד אחרון להגשת קו"ח: 9/2/2025
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור