רכז/ת ביטחון שוטף צבאי (רבש"צ) מכרז חיצוני 45/24

רכז/ת ביטחון שוטף צבאי (רבש"צ) מכרז חיצוני 45/24

28/11/2024
תחום: 
שמירה / אבטחה / בטיחות
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

רכז/ת ביטחון שוטף צבאי (רבש"צ)

מחלקת ביטחון , בהיקף של 100%

כפיפות: קב"ט הרשות/מנכ"ל.

ייעוד: ממונה על השמירה ביישוב.

 

תיאור  התפקיד

  1. הכנת היישוב לאירוע חירום (פח"ע, טבע וכו') ככל שיידרש ע"י הגורמים הצבאיים וגורמי הביטחון וההצלה.
  2. ניהול, ארגון ופיקוח על הביטחון השוטף ביישוב בשגרה ובחירום.
  3. קיום קשר ותיאום עם כלל גורמי הביטחון באזור היישוב.
  4. ניהול המתקנים והציוד הביטחוני בישוב והכנתם לאירוע חירום.

 

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות :

  1. הכנת היישוב לאירוע חירום (פח"ע, טבע וכו') ככל שיידרש ע"י הגורמים הצבאיים וגורמי הביטחון וההצלה:
  1. תכנון תוכנית הגנה על היישוב ואישורה ע"י החטיבה המרחבית.
  2. המצאת מידע על כוח האדם שביישוב למפקדת החטמ"ר לצורך תכנון היערכות ישובית למצבי העימות השונים.
  3. גיוס כוחות הגנת היישוב וציודם במצבי כוננות ובתקופת לחימה כפי שיוגדרו ע"י צה"ל.
  4. וידוא כי כלל כוחות ההגנה והשומרים ביישוב מחזיקים בנשק צבאי בהתאם להוראות הפיקוד המרחבי.

 

  1. ניהול, ארגון ופיקוח על הביטחון השוטף ביישוב בשגרה ובחירום.

בשגרה:

  1. תדריך חיילים המבצעים תפקיד אבטחה בישוב, מעקב אחר ביצוע משימתם ודאגה לרווחתם בהתאם לחתמ"ר.
  2. ביצוע ביקורות שמירה ביום ובלילה ע"פ הנחיות חטמ"ר.
  3. בדיקת סידורי ביטחון במוסדות החינוך.
  4. וידוא כי כלל כוחות ההגנה והשומרים ביישוב המחזיקים בנשק צבאי יעברו אימון להפעלת נשק בהתאם להוראות הפיקוד המרחבי.
  5. יתאם ויהווה מענה ראשוני בכב"א ומענה רפואי עד הגעת כוחות מקצועיים.
  6. יוודא הבאת פקודות קבע צבאיות בענייני שמירה וביטחון שוטף לידיעת כלל השומרים באזור.

מצבי כוננות / חירום:

  1. גיוס כוחות הגנת היישוב וציודם.
  2. ימסור נשק צבאי לכוחות הגנת היישוב במילואים בהתאם להפ"ע (הוראות הפיקוד העליון) 2.0107.
  3. הפעלת צופר התרעה באיזור ע"פ הנחיות צה"ל.
  4. יפעל ע"פ ספדר פעולות שנקבעו בתיק החירום הישובי ואושרו ע"י החטמ"ר.

 

  1. קיום קשר ותיאום עם כלל גורמי הביטחון באזור היישוב:
  1. תיאום כלל הפעילות ביישוב בין הסד"כ הצבאי לבין הגורמים האזרחיים.

 

  1. ניהול המתקנים והציוד הביטחוני בישוב והכנתם לאירוע חירום:
  1. אבטחה וניהול עינייני האפסניה הצבאית (לרבות מסמכים צבאיים)שהוקצתה ליישוב לצורכי ביטחון שוטף ושמירה נאותה על שלמותם ותקינותם לרבות:
  • מחסן הנשק, כספות אישיות/התקני נעילה, תחמושת, הציוד הצבאי ותכולתו.
  • המערכת ההיקפית: גדר, דרך, מצלמות, מכ"מים, שער חשמלי ותאורה היקפיים.
  • המקלטים ותכולתם
  • מתקני ההתראה והאזעקה.
  • ביצורים ואמצעי קשר.
  • רכב ביטחון.
  • חמ"ל שיתופי.
  • מגדלי וביתני השמירה.
  • מכשירי קשר שהועמדו לרשות האזור.

עם כניסתו של הרבש"צ לתפקיד, תערך ספירת מלאי של האפסניה הצבאית בהתאם לפקודות ונהלי צה"ל.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  •  זמינות במשך 24 שעות ביממה.
  • שעות העסקה גמישות בהתאם לצרכים המבצעיים.

כפיפות:

כפיפות מנהלית - למזכיר היישוב (ככל שמדובר בוועד מקומי במועצה אזורית) או לממונה יחידות חירום ובטחון ברשות המקומית.

כפיפות מקצועית – למפקד החטיבה שהיישוב נמצא בתחומה.

 

תנאי סף:

השכלה: 12 שנות לימוד.

 

קורסים והכשרות מקצועיות:

  • בוגר שירות צבאי מלא / משטרה – מג"ב/שב"ס.
  • רובאי 03 ומעלה. עדיפות לבעלי רובאי 05 ומעלה ולבוגרי קורס פיקודי בעלי רקע ביטחוני רלוונטי.
  • הרבש"צ יחוייב לסיים בהצלחה קורס רבש"צים עד שנה מיום מינויו לתפקיד.
  • ממלא מקום יבצע קורס ממלא מקום רבש"צ שידרש לכך.

 

שפות:

שליטה בשפה העברית.

 

ניסיון מקצועי:   לא נדרש.

ניסיון ניהולי:     תינתן עדיפות לבוגר קורס פיקודי במערכת הביטחון.

 

דרישות נוספות: רישום פלילי:  בשל אופי התפקיד, יש להיוועץ עם יועמ"ש הרשות האם נדרשת בדיקת עברו הפלילי של מועמד כתנאי למינוי.  קבע היועמ"ש כי הדבר נידרש, ניתן שלא למנות אדם לתפקיד אם הוא הורשע בעבירה שמפאת מהותה, חומרתה או נסיבותיה, אין הוא ראוי לפי חוות דעתו של היועץ המשפטי הרשותי לשמש במשרה כאמור, או אם הוגש נגדו כתב אישום בעבירה כאמור או אם מתנהלת לגביו חקירה בעבירה כאמור.

 

רישיון נהיגה: מסוג ב' בתוקף.

 

אזרחות : חובה ישראלית.

 

כשירות רפואית:

  • פרופיל רפואי מעודכן 72 ומעלה.
  • בעל אישור רפואי מעודכן מגורם מוסמך לביצוע משימותיו.

 

שירות מילואים: "פעיל" ומוצב בהגמ"ר החטיבתי בלבד.

 

ביטחון מידע: אישור ביטחון ממידע שניתן ע"י החטיבה המרחבית שהיישוב נמצא בתחומה.

 

מגורים: תושב קבע ביישוב.

 

הערות:

תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות , תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד (כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות).

ככל שהמועמד/ת עם מוגבלות, כמשמעותו בסעיף 5 לחוק שיויון  זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח -1988, יש לבקש התאמה סבירה הנדרשת מחמת המוגבלות, על מנת לאפשר לקיים את מבדקי הקבלה לעבודה לפי העניין.

מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה  מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.

על המועמדים למלא שאלון ולהגיש קו"ח בצירוף תעודות השכלה וצילום ת.ז.

 

ע"פ תקנות המכרזים תש"מ 1979, 25א מיון מקדים – במקרה של ריבוי מועמדים (לאחר התרשמות הועדה המקצועית), תהא העירייה רשאית לבחור מבין המועמדים לכל הפחות 8 מועמדים מתאימים למשרה, אשר הם בלבד יזומנו להופיע בפני ועדת הבחינה. 

(ציון הסף (80) ייקבע ע"פ אמות המידה ומשקלן (השכלה-20, ניסיון תעסוקתי-30, המלצות ותעודות-10, התרשמות-40).

 

הקבלה לתפקיד מחייבת חובת התייצבות בחירום.

 

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

 

קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות, אישורים המעידים על ניסיון מקצועי (חובה!) יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת ההון האנושי- עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578877 , פקס 04-9578883 (יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז).

בקשות שיוגשו ללא מסמכים תומכים המוכיחים ניסיון תעסוקתי רלוונטי ותעודות השכלה התואמות לדרישות הסף, לא יתקבלו ולא יישקלו.  רק מועמדים העומדים בקריטריונים יזכו למענה.

יש להגיש אישור העסקה רשמי מכל מעסיק קודם המאמת את פרטי הניסיון התעסוקתי (לרבות תאריכים מלאים, תיאור התפקיד והעבודה והיקף המשרה) בכדי לעמוד בתנאי הסף בהתאם לדרישות התפקיד.

 

 

 

מועד אחרון להגשת קו"ח: 11/12/2024

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
אחר
שעות עבודה: 
משרה מלאה+ שעות נוספות בעת הצורך
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור