דובר/ת הרשות מכרז חיצוני 31/24

דובר/ת הרשות מכרז חיצוני 31/24

09/10/2024
תחום: 
כללי
מקצוע: 
דובר/ת
תאור תפקיד: 

דובר/ת הרשות

 100% משרה, אגף כללי, דירוג המח"ר דרגה 39-41

או חוזה בכירים כפוף לאישור משרד הפנים.

 

כפיפות:  מנכ"ל העירייה

 

תיאור  התפקיד:

ייצוג הרשות ויחידותיה בפני התקשורת, התושבים וכלל הציבור בשגרה ובחירום.

 

תחומי אחריות

  1.  הובלת מערך התקשורת, הדוברות, ההסברה, השיווק והניו מדיה ברשות.
  2. קידום ושיווק של פעילויות, פרויקטים, מיזמים ואירועים של הרשות.

 

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:

 

  1. הובלת מערך התקשורת ברשות.
  1. ייעוץ להנהלת הרשות המקומית, ליחידותיה השונות ולמוסדותיה, בכל הקשור להתווית מדיניות בנושאי דוברות , תקשורת, הסברה, יחסי ציבור, שיווק, פרסום והעלאת מידע מקומי באמצעי התקשורת השונים, תקשורת כתובה ואלקטרונית – ניו מדיה.
  2. ייצוג מדיניות הרשות המקומית בפני אמצעי התקשורת המקומית והארצית ותיאום התגובות אל מול גורמי המקצוע. יודגש, כי תפקידו של דובר רשות מקומית, כעובד ציבור, הוא להיות דוברה של הרשות כולה, ולכן מנוע מלהעביר תגובה או עמדה פוליטית באשר היא, גם אם נתבקש לעך ע"י ראש הרשות או כל גורם מאחר בה (חוזר מנכ"ל 5/2001).       
  3. תיאום והעברת מידע בין בעלי תפקידים  ברשות המקומית לאמצעי התקשורת.
  4. בדיקת אמיתותם ומהימנותם של המסרים היוצאים מהרשות.
  5. הכנת הודעות לעיתונות בנוגע לפעולות פרטניות שמבוצעות ע"י הרשות המקומית ואשר נדרש לגביהן יידוע של אמצעי התקשורת.
  6. ייזום פעולות הסברה לציבור.
  7. תפעול מערך אמצעי הפצת מידע אל מול גופי התקשורת הארציים והמקומיים.
  8. שמירה על אחידות התקשורת השיווקית של הרשות כלפי חוץ.
  9. ניהול מכרזים וקבלת הצעות מחיר לפעולות, מול ספקים חיצוניים בתחום הדוברות.
  10. אחריות מנהלית ו/או מקצועית על אתר האינטרנט, בקרה על התכנים הקיימים ומעורבות בהצגת הנתונים.
  11. אחריות להפעלת אמצעי מדיה חדשה כגון: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכיוצא בזה.

 

  1. קידום, פרסום, שיווק והסברה של פעילויות, פרויקטים, מיזמים ואירועים של הרשות.
  1. גיבוש התפיסה ההסברתית של הרשות המקומית להעברת מסרי הנהלת הרשות והגברת המודעות הציבורית לפעילות הרשות המקומית.
  2. הכנת תכנית עבודה שנתית בנושא חשיפת נושאים של הרשות לתקשורת.
  3. הכנת מערכי שיווק בנושאים הקשורים לתחומי הפעילות של הרשות: פרסום מודעות, מאמרים וכתבות.
  4. תפעול מערך הפצת המידע לתושבים ברשות, לרבות הפקת חומרי תקשורת שיווקית כתובה ואלקטרונית.
  5. תיעוד אירועים הנערכים ברשות המקומית לצורך הפצתם באמצעי התקשורת השונים. קיום כנסי מידע וסיורי שטח לעיתונאים, קיום מסיבות עיתונאים ויחסי ציבור לאירועים בהתאם לצורך.    
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

 

  • בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.  

או

  • הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.  

או

  • תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

או

  • אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

 

דרישות וניסיון

עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל - ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך 6 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

עבור הנדסאי רשום - ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 6 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

עבור טכנאי רשום - ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

 

דרישות נוספות:

  • ניסיון רלוונטי והכרות של המדיה המקומית והארצית.
  • שפות – עברית בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • שפות נוספות לפי הצורך.
  • יכולת התבטאות בכתב ובעל פה.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות.
  • רהיטות.
  • ייצוגיות אל מול גורמים שונים מחוץ לרשות ובתוכה.
  • הצגה בפני קהל.
  • יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות, והתמודדות עם לחצים.
  • כושר ניהול משא ומתן.
  • יישומי היכרות עם תוכנות ה office.

תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים             
להוכחת המוגבלות.

תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווין זכויות האישה, התשי"א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.

תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב (ב)  לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

הקבלה לתפקיד מחייבת חובת התייצבות בחירום.

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

 

רישום פלילי:   העדר רישום פלילי

 

רק מועמדים מתאימים ייענו

קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578877 , פקס 04-9578883.

יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז.

מועד אחרון להגשת קו"ח: 25/10/2024

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
אחר
שעות עבודה: 
משרה מלאה+ שעות נוספות בעת הצורך
קבצים מצורפים: 
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור