חשב/ת ובקר/ית מינהל חינוך מכרז חיצוני 33/24

חשב/ת ובקר/ית מינהל חינוך מכרז חיצוני 33/24

26/09/2024
תחום: 
חינוך והדרכה
מקצוע: 
חשב/ת
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:

  • מתן שירותי חשבות למינהל  חינוך.
  •  בקרת שטח בכל המוסדות והיחידות הקשורות למינהל החינוך.

 

מטלות ותחומי אחריות:

ניהול ובקרת תקציב מינהל חינוך

  1. סיוע למנהל האגף/מחלקה בתכנון התקציב השנתי.
  2. סיוע למנהלת האגף  ולמנהלי מחלקות בהפקת דו"ח כספי חודשי בחתך מחלקה/מינהל.
  3. בקרה תקציבית ברמת מינהל ומחלקה בתחום ההוצאות וההכנסות.
  4. בקרת תקציב תשלומי משרד החינוך.
  5. התרעה על חריגות צפויות בתקציב המינהל בפני מנהלת האגף וממונה ישיר.
  6. בקרת תהליכים להתייעלות וחסכון בהוצאות והנעת האחראים באגף/מחלקה ליישוב תהליכים אלו.
  7. ייעוץ וסיוע למנהלת האגף  בכל הנוגע לניצול אפקטיבי של התקציבים הקיימים.
  8. הוצאת דרישות תשלום לרשויות בכל הנוגע לאגרת ילדי חוץ ומעקב אחר קבלת הכספים.
  9. סיוע בהכנת תקציב הפרויקטים החינוכיים כגון: הזנת בתי ספר, קרן קרב, רצף חינוכי, תנופה וכו'.
  10. בקרת שטח בכל המוסדות היחידות השייכות לאגף בתחום החינוך הפורמלי.
  11. התאמות כרטיסי אשראי של הגננות.
  1. התרעה על חריגות צפויות בתקציבי מחלקות ו/או אגפים בפני ראשי האגפים וממונה ישיר.
  2. יישום תהליכים להתייעלות וחסכון בהוצאות והנעת האחראים באגף/מחלקה.
  3. ייעוץ וסיוע לראשי האגפים ומנהלי מחלקות בכל הנוגע לניצול אפקטיבי של תקציבים קיימים.
  4. ביצוע כל משימה אשר תוטל עליה מעת לעת על ידי הממונים אליה.

 

בקרת יישום חוזה עם רשתות אורט וצביה

  1. בקרה במוסדות הנ"ל עפ"י תוכנית שתאושר מראש.
  2. מעקב ובקרת המערכת הפיננסית ומערכת ההתחשבנות מול הרשתות הנ"ל.
  3. ליווי ושותפות בהכנת תקציב שנה"ל ואישורו ע"י הועד המנהל.
  4. מיסוד מערכת דיווחים שוטפת של הרשת, ביה"ס והרשות.
  5. ליווי ובקרה ברמה חודשית של ביצוע התכנית המאושרת ע"י הועד המנהל.
  6. הפקת דו" ח חודשי תוך התייחסות למגמות ושינויים בתקציב.
  7. מתן התרעות לפני היווצרות חריגות תקציביות – הן גירעונות והן עודפים לממונה ישיר /לראש מינהל.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף

השכלה

תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחומים: כלכלה או מנהל עסקים או חשבונאות- חובה.

ניסיון מקצועי

ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתכנון תקציב ופיקוח על ביצועו, וכן טיפול בחשבונות ספקים.

ניסיון ברשויות מקומיות- יתרון.

      תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים     
       עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

       האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים             
       להוכחת המוגבלות.

תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווין זכויות האישה, התשי"א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.

תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב (ב)  לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

הקבלה לתפקיד מחייבת חובת התייצבות בחירום.

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

רישום פלילי

מותנה בהגשת מסמך היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.

 

רק מועמדים מתאימים ייענו

 

קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות, אישורים המעידים על ניסיון מקצועי וניהולי (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578819 , פקס 04-9578883. יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז.

 

מועד אחרון להגשת קו"ח:  09/10/2024

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
אחר
שעות עבודה: 
משרה מלאה+ שעות נוספות בעת הצורך
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור