מנהל/ת אגף לשירותים חברתיים מכרז חיצוני 29/24
מנהל/ת אגף לשירותים חברתיים מכרז חיצוני 29/24
11/09/2024מנהל/ת אגף לשירותים חברתיים
אגף כללי, בהיקף משרה 100%, דרגת המשרה ודירוגה: הסכם קיבוצי חדש של העובדים/ות הסוציאליים/ות (רמה מקצועית בהתאם לוותק מקצועי ולנקודות ידע מקצועי ורמה ניהולית 4) או הסכם בכירים, כפוף לאישור משרד הפנים.
בכפיפות: מנכ"ל העירייה
תיאור התפקיד
- ניהול המחלקה לשירותים חברתיים, תכנון וארגון העבודה וחלוקתה.
- אחריות לעבודתה התקינה של המחלקה, עובדיה ועובדי המסגרות הקשורות בה, על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית.
- פועל/ת לקידום רווחת התושבים, ושותף/ה לתכנון החברתי ביישוב.
- אחריות בפני ראש הרשת המקומית לתפקוד תקין של המחלקה ולביצוע תכנית הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנוהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והשירותים החברתיים והרשות המקומית.
- פועל/ת בהתאם למדיניות משרד הרווחה והשירותים החברתיים כמפורט בחוקים, תקנות והוראות המנכ"ל (תע"ס), ואחראיות ליישום מדיניות זו.
- אחריות להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב-שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
- אחריות לגיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.
- ייזום, פיתוח וקיום קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות המחלקה עם שירותי רווחה אחרים בקהילה, וייצוג המחלקה בפני גורמי חוץ.
- אחריות לביצוע הרשומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב מתפקידי המחלקה ומן ההוראות שנקבעו ע"י המשרד בנושאים אלה.
- אחריות להתפתחותם המקצועית ולקידומם של העובדים, בין השאר ע"י ייעוץ הדרכה והשתלמויות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול המחלקה ולשיפור השירות.
- אחריות לכך שהזכאים לשירותים החברתיים יקבלו את הסיוע והטיפול הדרושים בצורה הנאותה ובמועד הרצוי, בהתאם לצרכי עבודת המחלקה.
- פועל/ת לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
- ביצוע פעולות דומות לפי דרישה.
דרישות התפקיד
- בעל/ת השכלה אקדמית בעבודה סוציאלית. יתרון לבעלי/ות תואר שני באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, מינהל ציבורי, מדיניות ציבורית, מינהל עסקים, כלכלה.
- בוגר/ת קורס סגל מינהל בכיר במחלקות לשירותים חברתיים המוכר ע"י המשרד*
*מועמד/ת שאינו עונה לדרישה זו, יחויב/תחויב לצאת לקורס סגל בכיר הקרוב ולסיימו.
עד לסיומו לא יהיה/תהיה העובד/ת זכאי/ת לקידום בשכר.
דרישות ניסיון:
ניסיון מקצועי: ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית.
ניסיון ניהולי: ניסיון של 3 שנים בניהול צוות עובדים/ות מקצועיים/ות בכפיפות ישירה.
ניסיון בארגון מפעלים ופרוייקטים בקהילה, במו"מ עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו .
דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם יישומי office.
כושר ניהול מו"מ בכתב ובע"פ.
כושר הדרכת עובדים.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
רצוי הכרות וידע בתחום השלטון המקומי.
תושב/ת מעלות-תרשיחא- יתרון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- ייצוגיות
- שירותיות
- סדר וארגון
- יכולת הובלה
- עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.
האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים
להוכחת המוגבלות.
תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווין זכויות האישה, התשי"א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב (ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
הקבלה לתפקיד מחייבת חובת התייצבות בחירום.
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד
רישום פלילי: העדר רישום פלילי
רק מועמדים מתאימים ייענו
קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578877 , פקס 04-9578883.
יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז.
מועמדות שתוגש ללא תעודות, אישורים תומכים על השכלה וניסיון לרבות קורות חיים ושאלון אישי למועמד/ת – לא תיבחן
מועד אחרון להגשה: 25/09/2024
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור