מזכיר/ה למרכז קהילתי כפר ורדים
מזכיר/ה למרכז קהילתי כפר ורדים
01/08/2024למרכז קהילתי כפר ורדים דרוש/ה מזכיר/ה מרכז קהילתי כפר ורדים
מהות התפקיד:
אחריות לביצוע עבודות מזכירות וגבייה במרכז הקהילתי.
הגדרת התפקיד:
משרד: אחריות לביצוע עבודות מזכירות, מענה שוטף לתושבים ולמשתתפים,
טיפול בכל ההיבטים הקשורים לאיגודי הספורט, סיוע במשימות מזכירות לרכזים.
אחריות לנושאי הביטוח.
גבייה: פתיחת קבוצות וקישורים לגבייה ולרישום, תמיכה טכנית, טיפול במעקב נוכחות משתתפים, עדכון רשימות משתתפים ומחירים, הפעלת תוכנת הגבייה כולל נוכחות פיסית לצורך גבייה במידת הצורך, ניהול והפקת רשימות ודו"חות למעקב ובקרה, ניהול קופה והתאמתה לרבות ביצוע הפקדות.
אירועים: הקמת אירועים באתר, פרסום ושיווק אירועים, סריקת כרטיסים.
סיוע לוגיסטי בכלל אירועי המרכז הקהילתי כולל קייטנות.
אחר: ביצוע הזמנות רכש בהתאם לצורך, עבודה מול רכזים, מאמנים ומדריכים, משימות אדמיניסטרטיביות שונות, חברות בצוות מרכז קהילתי.
כישורים נדרשים:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה.
יכולת ניהול כספי וגבייה.
קפדנות ודייקנות.
יוזמה וראש גדול, אחריות, סדר וארגון.
יחסי אנוש טובים.
מעקב אחר ביצוע מספר משימות רב ובתנאי לחץ.
שליטה בתוכנות האופיס ובדגש על WORD, EXCEL ודוא"ל אלקטרוני.
היכרות עם תוכנות חברה למתנ"סים- יתרון.
יכולת ניידות.
כפיפות: מנהלת מרכז קהילתי
היקף משרה: 100%, נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
תחילת עבודה: זמינות מיידית
שעות עבודה: 8-16, פעמיים בשבוע עד 18:00.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
קורות חיים יש לשלוח עד ל- 13.8.24 לדוא"ל mdg@matnasim.org.il
רק פניות מתאימות תענינה.
למרכז קהילתי כפר ורדים דרוש/ה מזכיר/ה מרכז קהילתי כפר ורדים
מהות התפקיד:
אחריות לביצוע עבודות מזכירות וגבייה במרכז הקהילתי.
הגדרת התפקיד:
משרד: אחריות לביצוע עבודות מזכירות, מענה שוטף לתושבים ולמשתתפים,
טיפול בכל ההיבטים הקשורים לאיגודי הספורט, סיוע במשימות מזכירות לרכזים.
אחריות לנושאי הביטוח.
גבייה: פתיחת קבוצות וקישורים לגבייה ולרישום, תמיכה טכנית, טיפול במעקב נוכחות משתתפים, עדכון רשימות משתתפים ומחירים, הפעלת תוכנת הגבייה כולל נוכחות פיסית לצורך גבייה במידת הצורך, ניהול והפקת רשימות ודו"חות למעקב ובקרה, ניהול קופה והתאמתה לרבות ביצוע הפקדות.
אירועים: הקמת אירועים באתר, פרסום ושיווק אירועים, סריקת כרטיסים.
סיוע לוגיסטי בכלל אירועי המרכז הקהילתי כולל קייטנות.
אחר: ביצוע הזמנות רכש בהתאם לצורך, עבודה מול רכזים, מאמנים ומדריכים, משימות אדמיניסטרטיביות שונות, חברות בצוות מרכז קהילתי.
כישורים נדרשים:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה.
יכולת ניהול כספי וגבייה.
קפדנות ודייקנות.
יוזמה וראש גדול, אחריות, סדר וארגון.
יחסי אנוש טובים.
מעקב אחר ביצוע מספר משימות רב ובתנאי לחץ.
שליטה בתוכנות האופיס ובדגש על WORD, EXCEL ודוא"ל אלקטרוני.
היכרות עם תוכנות חברה למתנ"סים- יתרון.
יכולת ניידות.
כפיפות: מנהלת מרכז קהילתי
היקף משרה: 100%, נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
תחילת עבודה: זמינות מיידית
שעות עבודה: 8-16, פעמיים בשבוע עד 18:00.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
קורות חיים יש לשלוח עד ל- 13.8.24 לדוא"ל mdg@matnasim.org.il
רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור