מכרז מס' 5/24 - למועצה המקומית כפר ורדים דרוש/ה מנהל/ת מחלקת גבייה

מכרז מס' 5/24 - למועצה המקומית כפר ורדים דרוש/ה מנהל/ת מחלקת גבייה

25/07/2024
תחום: 
הנה"ח וכספים
מקצוע: 
מנהל/ת יחידה
תאור תפקיד: 
  1. ניהול תחום הגבייה ברשות - גביית ארנונה, אגרות והיטלים ו/או תשלומי רשות.
  2. קביעת שומות ארנונה וניהול מערך חיובי הארנונה.
  3. ניהול כספי של מערך הגבייה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, משפטים או סטטיסטיקה, או בעל/ת תעודת רואה חשבון בתוקף, או בעל/ת תואר אקדמי אחר (חלופה זו רלבנטית רק לעובד/ת קבוע/ה של המועצה שי/תתחייב להשלים תואר ספציפי באחד מהתחומים שנמנו לעיל בתוך 3 שנים ממועד מינויו/ה לתפקיד).
  • ניסיון מקצועי -
  • ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, שנרכש במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הגבייה, הכספים והגזברות.

  • ניסיון ניהולי:

    ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

    דרישות נוספות:

  • שפותעברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
  • יישומי מחשבהיכרות עם תוכנת ה OFFICE
  • היכרות עם מערכות גבייה ברשויות מקומיות.
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
אחר
שעות עבודה: 
100% משרה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור