מנהל/ת משרד ורכז/ת אופרציה ואדמיניסטרציה.
מנהל/ת משרד ורכז/ת אופרציה ואדמיניסטרציה.
15/05/2023· ניהול יומן ותיאום פגישות של יו"ר המיזם והצוות. התפקיד כולל מתן שירות מקצועי ליו"ר תוך הקפדה על דיוק, דיסקרטיות ומקצועיות.
· הכנת נושאים לישיבות, ניסוח מכתבים, כתיבת פרוטוקולים וסיכומי ישיבות, בקרה אחר ביצוע מול בעלי התפקידים השונים בארגון ומחוצה לו.
· ניהול אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול ספקים, מענה לטלפונים, קופה קטנה, הזמנות ציוד וכיבוד, תיאום, ניהול אירוח והכנת ישיבות, אחריות על נראות המשרד.
· חשבונאות: ריכוז ההוצאות הכספיות ומעקב על הצעות מחיר ותשלומי ספקים.
מתן שרות ויכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה בישומי האופיס- חובה.
יכולת ניהול עצמאית ותיעדוף משימות, מוסר עבודה גבוה, גמישות, אסרטיביות וראש גדול
יכולת עבודה תחת לחץ בסביבה דינמית לצד דייקנות, תקתקנות ויסודיות.
תקשורת בינאישית מצוינת, אדיבות ושירותיות.
אנגלית ברמה גבוהה
הכרות עם אזור הגליל המערבי (יתרון- ניסיון בעבודה עם רשויות וארגונים באזור).
ניסיון רלוונטי קודם כעוזר אישי- יתרון.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור