מנהל/ת לשכת סגן ראש המועצה

מנהל/ת לשכת סגן ראש המועצה

10/07/2022
תחום: 
כללי
מקצוע: 
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

ניהול והפעלת לשכת סגן ראש הרשות וסיוע אדמיניסטרטיבי בקידום עניני הרשות :

- ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של הלשכה

- ניהול לוח הזמנים וניתוב הפניות בלשכה

- ריכוז והפצת מידע הנוגע לפעולות ולהחלטות.

- ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות  

- כל מטלה אחרת שתוטל על ידי הממונים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה:

בעל/ת תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תאריך אקדמיים בחו"ל.

או - הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום.ה בהתאם לסע' 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים תשע"ג-2012.

או – בעל/ת תעודת סמיכות לרבנות ("יורה" יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או – בעל/ת אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18 ומעבר לשלוש הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתי משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

או - בעל/ת השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.

ניסיון מקצועי: בתחום המוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי

עבור בעל/ת תואר אקדמאי או השכלה תורנית – שנתיים ניסיון כאמור.

עבור הנדסאי/ת רשום – 3 שנות ניסיון כאמור. 

עבור טכנאי מוסמך – 4 שנות ניסיון כאמור.

עבור בעל/ת השכלה אחרת – 5 שנות ניסיון כאמור.

מועמדות שתוגש ללא תעודות / אישורים תומכים (השכלה, ניסיון וכו') לרבות קורות חיים - לא תיבחן.

דרישות נוספות:

שפות : שליטה מלאה בעברית ואנגלית.

יישומי מחשב : שליטה מלאה בעבודה במשרד ממוחשב ובתוכנותOFFICE .  

מאפייני עשייה ייחודיים:

* נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, כולל שעות נוספות

* ייצוגיות

* התמודדות עם שינויי לוחות זמנים

* ריבוי משימות ואירועים לא מתוכננים.

המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשע"ח והעובד/ת שייבחרו לתפקיד ידרשו לעבודה בעת חרום.

 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור