למרכז הרפואי לגליל דרושים מועמדים לתפקיד מזכיר/ה HELP DESK למילוי מקום ביחידת המחשוב למשך 6 חודשים
למרכז הרפואי לגליל דרושים מועמדים לתפקיד מזכיר/ה HELP DESK למילוי מקום ביחידת המחשוב למשך 6 חודשים
24/04/2018מקום העבודה: מרכז רפואי לגליל - נהריה
היקף משרה: 100%
דרגת המשרה: 14-13 מנהלי.
תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות תמיכה טלפונית במשתמשי מחשב. טיפול בהזמנות ציוד מחשוב על סוגיו השונים. ביצוע עבודות משרד ומזכירות ובכלל זה עבודות הדפסה בעברית ובאנגלית. הדפסת והגהת מסמכים, לוחות, טבלאות ותכתובת מטיוטה מודפסת או בכתב יד באמצעות מעבד תמלילים, בהתאם להנחיות הממונה ו/או עובדי היחידה. הקלדת נתונים למערכת עיבוד נתונים ממוחשבת במקרה הצורך. ריכוז הדואר הנכנס והעברתו לממונה או לגורם המתאים ביחידה (בהתאם לנוהל הקיים). ריכוז הדואר היוצא למשלוח ותיוק עותק ממנו בתיק המתאים. מתן מענה וקבלת שיחות טלפון המגיעות ליחידה, בירור מטרת השיחה והפנייתה לגורם הרלוונטי. ריכוז הודעות לעובדים בהעדרם ומסירתן בהתאם. ניהול מעקב אחר לוח הזמנים של הממונה ו/או חלק מעובדי היחידה ותיאום מועדים וזמנים לפגישות עם גורמים פנימיים וחיצוניים. ריכוז מסמכים לתיוק ע"פ נושאים מוגדרים ותיוקם בהתאם. רישום ועדכון טפסים שונים ביחידה. ריכוז מידע עבור הממונה ו/או העובדים בכל הנושאים בהם עוסקת היחידה. ריכוז הזמנת ציוד נייח ומתכלה הדרוש לתפעול היחידה. ייזום הזמנת ציוד משרדי מתכלה כדי להבטיח קיומו של מלאי קבוע הדרוש לעבודות היחידה. הפעלת ציוד משרדי נייח כגון פקסימיליה ומכונת צילום. ביצוע פעולות נוספות עפ"י הנחיות הממונה.
השכלה תיכונית (12 שנ"ל).
הכרת תוכנות office ו – windows ברמה גבוהה
ניסיון בעבודת תמיכה טלפונית במשתמשי מחשב של לפחות שנה.
ניסיון בהגדרת משתמשים בתוכנות שונות.
ניסיון בתוכנת HELP DESK כלשהיא.
ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה
שירותיות וסבלנות, יכולת לקיים יחסי אנוש תקינים.
• מועד תחילת העבודה – מיידי
קורות חיים מתאימים בצירוף תעודות השכלה ואישורים המעידים על ניסיון ממקומות עבודה קודמים יש להפנות לכתובת מייל –rachelb2@gmc.gov.il, מועד סיום הגשת המסמכים עד ליום 30.4.18.
קורות חיים ללא מסמכים מצורפים לא יתקבלו, רק פניות מתאימות תענינה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור