נציג /ת שירות טכני. איש/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות

נציג /ת שירות טכני. איש/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות

06/01/2022
תחום: 
שירות לקוחות
מקצוע: 
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד: 

אנחנו צומחים מהר וכאן את/ה נכנס/ת!
EasyDoc- חברת תוכנה בתחום החתמות מסמכים דיגיטליים וניהול תיקי עובד, מגייסת
נציג/ת שירות טכני. איש תמיכה טכנית ושירות לקוחות לטובת ליווי לקוחות פעילים בתחום ראיית חשבון, ייעוץ מס, חברות תאגידים ועוד.
הזדמנות מדהימה להשתלבות בחברה איכותית בצמיחה וכניסה לעולם טכנולוגי עם המון אפשרויות קידום!
העבודה כוללת ליווי ומענה לשאלות טכניות, מתן שירות כללי והבנת התוכן (זהו אינו תפקיד מכירה) ולכן נדרשות יכולות טכניות גבוהות.

ניהול מוקד תמיכה ושירות הכולל:

-פתיחת קריאות שירות במערכת ממוחשבת, אבחון תקלות, ניתוב פניות, הפעלת צוות תמיכה ומעקב אחר הטיפול בפניות משלב הקבלה ועד פתירת הבעיה הכולל תיעוד במערכת.

-מתן מענה טלפוני מהיר ויעיל לפניות שירות של לקוחות החברה.

-הדרכת לקוחות החברה על מערכות טכנולוגיות מתקדמות וחדישות.

-טיפול בפרויקטים אדמיניסטרטיביים שונים.

-ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.

 

 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

-ניסיון ממוקדים טכניים- יתרון.
-ניסיון בתמיכה של מוצר טכנולוגי -יתרון.
- ניסיון של שנתיים לפחות בשירות לקוחות - חובה.
- ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון.
- רקע טכני - יתרון.
-ניסיון מוכח במערך שירות לקוחות.
-שליטה בסביבה ממוחשבת-חובה.
העבודה במשרה מלאה בין השעות 08:00-17:00 
עבודה מלאה מהבית בחודשים הראשונים ולאחר חודשיים משולב חלקית עם הגעה למשרד בקריות.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
08:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור