הארכה- 3/2021 מכרז בחברה הכלכלית של המועצה חיצוני מנהל/ת מחלקת אחזקה ותחזוקת מערכות מים וביוב

הארכה- 3/2021 מכרז בחברה הכלכלית של המועצה חיצוני מנהל/ת מחלקת אחזקה ותחזוקת מערכות מים וביוב

23/01/2022
תחום: 
ניהול ציבורי / שירות ציבורי
מקצוע: 
מנהל/ת אחזקה
תאור תפקיד: 

 100% היקף משרה:

תחילת העסקה: מידי

כפיפות:מנכ"ל החכ"ל

תיאור התפקיד:

גיבוש, התווית וביצוע מדיניות המועצה בנושא אחזקת מערכות מים וביוב :

ניהול התחזוקה השוטפת והמתוכננת של מתקני הביוב במועצה והתשתיות הזורמות. -

הפעלת פיקוח ואחריות על קבלני משנה לתחזוקת מערכות מים וביוב, אלקטרומכניות וקווים בתחום המועצה. -

הכנת מכרזי תחזוקה למערכות המים והביוב בתחום המועצה. -

ניהול פרויקטים להקמת מערכות מים וביוב )יזום, תכנון, ניהול ביצוע עד מסירת הפרויקט והעברתו - לאחזקה(.

ניהול פרויקטים ופיקוח על עבודות אחזקת שבר והתקנת מערכות מים וביוב. -

הכנת מכרז לבחירת קבלן/נים לביצוע עבודות תחזוקת שבר. -

ניהול תקציב האחזקה. -

ניהול צוותי עבודה וקבלני תחזוקה -

הכנת תכנית עבודה שנתית ורב שנתית בנושאי התחזוקה השונים -

תכנון נושא האחזקה בפרויקטים מתוכננים. -

איתור ומיפוי מתקנים ונכסי מועצה שבאחריות תחזוקתית ומחשובם. -

בדיקת תוכניות נספחים סניטריים/ תוכניות להיתרי חפירה ומתן אישור להתחברות לתשתיות המים והביוב. – -

מתן שרות לציבור. -

אחראי משנה )מספר - 2 ( על אחזקה ומערכות מים בחרום )החכ"ל מאושר כמפעל חיוני בשע"ח והעובד/ת

שייבחרו לתפקיד ידרשו לעבודה בעת חרום.

העבודה בשעות לא שגרתיות כולל שבתות וחגים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

* השכלה תואר אקדמאי באחד מהתחומים הבאים אזרחית/ מכונות/חשמל : מהנדס, או הנדסאי או טכנאי –

רשום באותם תחומים חובה! )יש לצרף תעודה לקו"ח(. לא תישקל מועמדתו של מי שלא יצרף את –

התעודות הנדרשות(.

5 שנים לפחות בתחום העיסוק הרלוונטי לבעלי תואר אקדמאי )הנדסאים נדרשים ל - 4 * ניסיון מקצועי של

שנות ניסיון( חובה ! יש לצרף לקורות החיים אסמכתאות על ניסיון מקצועי - 6 שנות ניסיון וטכנאים ל

כנדרש. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף אישורים כנדרש.

יתרון לבעלי :

ניסיון מוכח בעבודת שטח בתחום מערכות מים וביוב.

ידע וניסיון בניהול, הקמה תפעול ותחזוקה של תשתיות מים וביוב. יתרון לבעלי ניסיון במגזר הכפרי

ידע בחוק התכנון והבניה.

ניסיון מוכח בניהול אחזקה בגופים ציבורים/גדולים.

ניסיון ניהולי קודם בתחומי הבניה ובניהול צוות עובדים וניהול תקציבי.

יתרון לבעלי רישיון מפעיל מערכות מי שתיה תברואת מי שתייה, ברישוי משרד הבריאות. – -

יכולת קריאת תוכניות ונספחים סניטריים בתחומי בנייה, פיתוח ותשתיות.

שליטה מלאה ביישומי מחשב : אופיס, אקסל,

.(GIS יתרון לבעלי שליטה בתוכנות ניהול פרויקטים ושרטוט )בנארית,דקל,אוטקוד,

יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות ותכנון סדרי עדיפות.

יכולת לעבודה אינטנסיבית ורבת משימות במקביל.

יוזמה, ראש גדול, יחסי אנוש טובים

יכולת עבודה מול גורמי חוץ מקצועיים.

רישיון נהיגה )רכב צמוד לבעל התפקיד(.

לצפייה במכרז המפורט והגשת מועמדות ניתן להיכנס לאתר מועצה אזורית מטה אשר מכרזיםregion.muni.il/he/bids-https://www.matte

 עד לתאריך – 4/12/2021 .

מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור