דרוש/ה מנהל/ת משרד ואחראי/ת שירות לקוחות
דרוש/ה מנהל/ת משרד ואחראי/ת שירות לקוחות
21/10/2021
תחום:
אדמיניסטרציה
שירות לקוחות
מקצוע:
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת משרד ואחראי/ת שירות לקוחות.
התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד, ניהול יומנים, מענה טלפוני ופתיחת קריאות שירות לצוות הטכני, ריכוז קריאות שירות והפנייתם לצוות המטפל, תכנון, תיאום ושיבוץ לו"ז שבועי עבור טכנאים וטיפול בתלונות לקוחות. הזמנת ציוד משרדי ועוד.
המשרה ממוקמת בכרמיאל, נדרשת נכונות לעבודה במשרה מלאה בימים א'-ה'. העבודה בסביבה משפחתית, תנאים מעולים למתאימים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
-
ניסיון מוכח של לפחות כשנה בניהול משרד
-
ניסיון בשירות לקוחות
-
שליטה מלאה ביישומי office
-
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות
-
יכול ניהול זמן ותיעדוף משימות
-
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נדרשת ניידות עצמית בהגעה לעבודה.
יתרון עבור בעלי/ות רקע בתחום מחשוב ורשתות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור