מכרז כ"א 40/2017 - פנימי/חיצוני – מנהל/ת אגף הכספים/גזבר/ית המועצה

מכרז כ"א 40/2017 - פנימי/חיצוני – מנהל/ת אגף הכספים/גזבר/ית המועצה

29/08/2017
תחום: 
הנה"ח וכספים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

היקף המשרה100% משרה

 

תנאי שכר -  חוזה אישי, בכפוף לאישור משרד הפנים.  

 

כפיפות –  סגן ראש המועצה.  

 

* כניסה לתפקיד - 1/2018 ( נדרשת זמינות לחפיפה לפני מועד זה )

 

תיאור התפקיד

1. אחריות להכנת התקציב וניהולו, איזון בין מקורות לשימושים, מעקב אחר ניצול התקציב המאושר.

 

2. אחריות על גיוס המקורות הכספיים של המועצה לתקציבי פיתוח ( תב"רים).

 

3. ניהול הארנונה  ומחלקת הגבייה : אחריות על גביית הארנונה וביצוע חיובי מיסים בהתאם להחלטת

    מליאת המועצה ואישור משרד הפנים. 

 

4. אחריות לרישום כל הפעולות הכספיות של המועצה בספרים הראשיים ובספרי העזר.

 

5. קביעת התנאים הכספיים לביצוע התקשרויות של המועצה ומדיניות התשלומים.

 

6. אחריות על הכנת תזרים המזומנים של המועצה (תחזית הוצאות והכנסות) וניהול השקעות המועצה.

 

7. אחריות ניהול על הפעלת היחידות המקצועיות השונות השייכות לאשכול הכספי : גבייה, הנה"ח,

    גזברות , קופה, ביטוח, שכר. הפעלת פיקוח ובקרה על פעולתם. 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד :

1. תואר אקדמאי באחד מהתחומים הבאים : כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מנהל עסקים, מדיניות ציבורית, מנהל ציבורי ו/או הנדסת תעשייה וניהול. או בעל תואר אקדמאי אחר, בעל תעודת סיום קורס גזברים ברשויות המקומיות. - חובה ! (יש לצרף את העתק התעודה לק"ח).

 

2. ניסיון תעסוקתי מצטבר בתחום הכספים והגזברות ( הנה"ח, הכנת תקציבים, חשבות שכר, ניהול גבייה, הכנת דוחות כספיים וכו')  של 7 שנים לפחות !

 

3. ניסיון ניהולי ( ניהול כללי, מו"מ, בניית וניהול תקציב)  של 4 שנים לפחות. והנחייה והובלת צוות עובדים (באופן ישיר או עקיף) בהיקף המונה לפחות 5 עובדים וככל שניתן בסדר גודל של כ- 30 עובדים בהתאם לכמות העובדים ביחידת הגזברות במועצה. 

 

ניסיון ניהולי חלופי למתמודדים במכרז פומבי בלבד –לפחות  7 שנות ניסיון  תעסוקתי בתפקיד מקצועי עצמאי ברמת מנהל מחלקה ומעלה . דרישה חלופית זו היא בנוסף לדרישות ההשכלה.

 

* מועמד/ת שיבחרו לתפקיד ולא מילאו לפני כן תפקיד של גזבר ברשות מקומית במשך שנתיים לפחות יחויבו להשתתף בקורס גזברים ברשויות המקומיות , בתוך שנתיים מיום תחילת העבודה בתפקיד.

 

כישורים אישיים:

* אמינות ומהימנות.

* יכולת ניהולית, יכולת לקבלת החלטות, עצמאות בתפקיד, סמכותיות, יכולת עבודה בצוות , יכולת ארגון ותכנון,

   יכולת לניהול מו"מ עם גורמי חוץ ופנים, ייצוגיות.

* זמינות מריבית ונכונות לעבודת מאומצת בשעות עבודה מרובות ולא שגרתיות.  

* ניידות.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור