מכרז כ"א 7/2019 – דרוש/ה מנהל/ת מוקד מוניציפלי מועצתי

מכרז כ"א 7/2019 – דרוש/ה מנהל/ת מוקד מוניציפלי מועצתי

05/06/2019
תחום: 
ניהול
ניהול ציבורי / שירות ציבורי
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת מוקד
תאור תפקיד: 

שיעור המשרה : 100% משרה.
תנאי שכר : דרוג דרגה או חוזה אישי, בכפוף לאישור אגף התאגידים. 
כפיפות : מנכ"ל החברה.
תיאור התפקיד:
ניהול המוקד המועצתי, האמון לתת מידע ומענה לפניות תושבים ולקוחות המוקד : 
-  ניהול המוקד בהתאם למדיניות המועצה  גיבוש תוכנית עבודה שנתית ופיקוח על יישומה/ גיבוש נהלי עבודה ושרות/שדרוג מערכות ההפעלה במוקד בהתאם לטכנולוגיה הנדרשת/ השתתפות בפורום מנהלי מחלקות.
- ניהול המוקד בשגרה : ניתוב הפניות/פיקוח על טיפול בפניות ומתן מענה/פיקוח על העברת מידע לתושבים/פיקוח
   על תחזוקת מערכת המחשב והציוד במוקד.
- ניהול המוקד בשעת חירום ובאירועי חרום : איוש המוקד בהתאם לאופי האירוע/ ניהול מרכז המידע/ ניתוב
   ואספקת מידע  לראש הרשות ,מנהלי המחלקות והתושבים/העברת הנחיות גורמי ההצלה לרשות ולתושבים
/תאום בין מחלקות הרשות/תדרוך נציגי השרות.
- העברת מידע ודוחות מהמידע המתקבל במוקד : זיהוי מגמות העולות מהפניות והפצתן/הפקת דוחות תמונת
מצב בחתכים שונים לצורך קבלת החלטות ושיפור שרות/עדכון מנהלי מחלקות.
- בקרה ומשוב על תהליכי הטיפול בפניות במוקד וביחידות הרשות: מעקב כמותי ומדגמי אחר טיפול בפניות וסגירתן/מעקב אחר פניות הדרושות מענה ממחלקות שונות/ניהול סקרים ומשובים//איפון בעיות מערכתיות העולות מפניות הציבור
- ניהול עובדי המוקד:
הנחיית המוקדנים בתהליכי מתן שרות/עדכון המוקדנים בשינוים וחידושים בשרות
גיבוש הדרכות לצוות המוקדנים/הכשרת מוקדנים חדשים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

*השכלה – תואר אקדמאי – חובה ! (יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל  מועמדתו של מי שלא יצרף את התעודות הנדרשות). 
הערה – מנהל/ת המוקד יחויב/תחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. 
*ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים לפחות בעבודה בשרות לקוחות – חובה ! יתרון לבעלי ניסיון בעבודה בשרות ציבורי ו/או בניהול מוקד עירוני ו/או שרות לקוחות  חובה לצרף לקוחות החיים אסמכתאות על ניסיון מקצועי כנדרש. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף אישורים כנדרש. 
* ניסיון ניהולי מוכח בניהול של לפחות שלושה עובדים במשך שנתיים לפחות – חובה ! חובה לצרף לקוחות החיים אסמכתאות על ניסיון מקצועי כנדרש. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף אישורים כנדרש. 
* שליטה בעברית ברמה גבוהה – דיבור , כתיבה וקריאה. 
* * שליטה בעבודה עם תוכנות OFFICE  ומערכת – CRM
* דרישות תפקיד מיוחדות :
* יכולת לתפקוד וקבלת החלטות במצבי חרום.          
* שירותיות גבוהה כולל במצבי עומס וריבוי פניות.  
* נכונות לעבודה מאומצת בשעות בלתי שגרתיות 
* יכולת לעבודה מול מגוון גורמים ברשות ומחוצה לה. 
* יכולת לניהול צוות והפעלת עובדים. 
* כישורים אישיים : אחריות, דבקות במטרה, אמינות אישית, נאמנות, עצמאות, יכולת 
  הבעה בכתב ובע"פ, 
*ניידות (התפקיד כולל רכב צמוד). 
לצפייה במכרז ניתן להיכנס לאתר מועצה אזורית מטה אשר - מכרזים . קורות חיים (נא לציין את שם המשרה המבוקשת) ניתן להעביר לפקס 153503378159 או  באמצעות המייל :  michrazim@MATTEASHER.ORG.IL עד לתאריך –   16/6/2019.
בתנאים שווים תינתן עדיפות לתושבי מטה אשר. מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור