מכרז כ"א 7/2019 – דרוש/ה מנהל/ת מוקד מוניציפלי מועצתי
מכרז כ"א 7/2019 – דרוש/ה מנהל/ת מוקד מוניציפלי מועצתי
05/06/2019שיעור המשרה : 100% משרה.
תנאי שכר : דרוג דרגה או חוזה אישי, בכפוף לאישור אגף התאגידים.
כפיפות : מנכ"ל החברה.
תיאור התפקיד:
ניהול המוקד המועצתי, האמון לתת מידע ומענה לפניות תושבים ולקוחות המוקד :
- ניהול המוקד בהתאם למדיניות המועצה גיבוש תוכנית עבודה שנתית ופיקוח על יישומה/ גיבוש נהלי עבודה ושרות/שדרוג מערכות ההפעלה במוקד בהתאם לטכנולוגיה הנדרשת/ השתתפות בפורום מנהלי מחלקות.
- ניהול המוקד בשגרה : ניתוב הפניות/פיקוח על טיפול בפניות ומתן מענה/פיקוח על העברת מידע לתושבים/פיקוח
על תחזוקת מערכת המחשב והציוד במוקד.
- ניהול המוקד בשעת חירום ובאירועי חרום : איוש המוקד בהתאם לאופי האירוע/ ניהול מרכז המידע/ ניתוב
ואספקת מידע לראש הרשות ,מנהלי המחלקות והתושבים/העברת הנחיות גורמי ההצלה לרשות ולתושבים
/תאום בין מחלקות הרשות/תדרוך נציגי השרות.
- העברת מידע ודוחות מהמידע המתקבל במוקד : זיהוי מגמות העולות מהפניות והפצתן/הפקת דוחות תמונת
מצב בחתכים שונים לצורך קבלת החלטות ושיפור שרות/עדכון מנהלי מחלקות.
- בקרה ומשוב על תהליכי הטיפול בפניות במוקד וביחידות הרשות: מעקב כמותי ומדגמי אחר טיפול בפניות וסגירתן/מעקב אחר פניות הדרושות מענה ממחלקות שונות/ניהול סקרים ומשובים//איפון בעיות מערכתיות העולות מפניות הציבור
- ניהול עובדי המוקד:
הנחיית המוקדנים בתהליכי מתן שרות/עדכון המוקדנים בשינוים וחידושים בשרות
גיבוש הדרכות לצוות המוקדנים/הכשרת מוקדנים חדשים.
*השכלה – תואר אקדמאי – חובה ! (יש לצרף העתק התעודה לקורות החיים. לא תישקל מועמדתו של מי שלא יצרף את התעודות הנדרשות).
הערה – מנהל/ת המוקד יחויב/תחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו.
*ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים לפחות בעבודה בשרות לקוחות – חובה ! יתרון לבעלי ניסיון בעבודה בשרות ציבורי ו/או בניהול מוקד עירוני ו/או שרות לקוחות חובה לצרף לקוחות החיים אסמכתאות על ניסיון מקצועי כנדרש. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף אישורים כנדרש.
* ניסיון ניהולי מוכח בניהול של לפחות שלושה עובדים במשך שנתיים לפחות – חובה ! חובה לצרף לקוחות החיים אסמכתאות על ניסיון מקצועי כנדרש. לא תישקל מועמדותו של מי שלא יצרף אישורים כנדרש.
* שליטה בעברית ברמה גבוהה – דיבור , כתיבה וקריאה.
* * שליטה בעבודה עם תוכנות OFFICE ומערכת – CRM
* דרישות תפקיד מיוחדות :
* יכולת לתפקוד וקבלת החלטות במצבי חרום.
* שירותיות גבוהה כולל במצבי עומס וריבוי פניות.
* נכונות לעבודה מאומצת בשעות בלתי שגרתיות
* יכולת לעבודה מול מגוון גורמים ברשות ומחוצה לה.
* יכולת לניהול צוות והפעלת עובדים.
* כישורים אישיים : אחריות, דבקות במטרה, אמינות אישית, נאמנות, עצמאות, יכולת
הבעה בכתב ובע"פ,
*ניידות (התפקיד כולל רכב צמוד).
לצפייה במכרז ניתן להיכנס לאתר מועצה אזורית מטה אשר - מכרזים . קורות חיים (נא לציין את שם המשרה המבוקשת) ניתן להעביר לפקס 153503378159 או באמצעות המייל : michrazim@MATTEASHER.ORG.IL עד לתאריך – 16/6/2019.
בתנאים שווים תינתן עדיפות לתושבי מטה אשר. מועמדים מתאימים בלבד יוזמנו לוועדת קבלה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור