רכז/ת אדמיניסטרציה ושירות לקוחות
רכז/ת אדמיניסטרציה ושירות לקוחות
18/08/2023
לחברה המתמחה בניהול Booking & Airbnb לבתי נופש דרוש/ה מנהל/ת משרד .
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, ניהול אדמיניסטרציה ושירותי משרד, ניהול מערך גבייה ותשלומים.
אם את/ה מלא/ה באנרגיה ושמחת חיים, מתמצא/ת בסביבת עבודה ממוחשבת ודיגיטלית, תקתקנ/ית, בעל/ת קליטה מהירה, מולטי טסקינג, בעל/ת מוטיבציה גבוהה, אחראי/ת, ישר/ה, אמינ/ה ושחקנ/ית נשמה – מקומך איתנו!
העבודה בהיקף משרת אם/אב 09.00 - 15.00 . העבודה היא מהבית לאחר כשבועיים תקופת הכשרה.
מגורים בגליל המערבי: אזור מעלות, נהריה, כרמיאל - יתרון.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת מתקדמת, שליטה מלאה בתוכנות המחשב ולמידה מהירה – חובה!
ניסיון בתפקיד דומה – חובה לפחות שנה.
דובר/ת אנגלית – חובה (שפות נוספות יתרון)
ברמה האישית - תודעת שירות גבוהה, אדיבות, סבלנות, מוסר עבודה גבוה, יכולת עמידה בתנאי לחץ, ראש גדול, אמינות, יושרה ואחריות.
נדרשות המלצות ממעסיקים קודמים.
קו"ח ניתן לשלוח ל asaf@booking4u.co.il
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור