מנהל/ת מוקד שירות בבת ים

מנהל/ת מוקד שירות בבת ים

05/01/2023
תחום: 
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת מוקד
תאור תפקיד: 

אחמ"ש/ית מנהל/ת מוקד שירות לקוחות בחברה בבת ים ניהול מקצועי של כלל בעלי התפקידים במוקד. הנעת הצוות לעמידה ביעדים שנקבעו (SLA, יעדי שירות וכו') ביצוע בקרה מתמדת על ביצוע המשימות. הקניית נורמות עבודה תקינות ויישומן באמצעות תכניות עבודה העברת תדריכים והדרכות הנעת צוות המכירות לעמידה ביעדי מכירות חתירה להגעה ליעד שימור המכירות החדשות (כפי שנקבע מראש). בקרה שוטפת על כמות ואיכות המשימות המבוצעות ווידוא סגירת טיפול מול המנויים/הלקוחות שפנו. הכנת תכניות עבודה, בשיתוף עם הצוות הבכיר, ווידוא עמידה בהן. חתירה מתמדת להתייעלות. סביבת עבודה משרדי – בבת ים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה 12 שנות לימוד – חובה

תואר ראשון - יתרון ניסיון

 ניסיון בניהול צוות במוקד שירות – חובה

 ניסיון בהדרכה וחניכה – חובה

 היכרות והבנה במדדים ובמערכות מוקד שירות – חובה

 ניסיון בעבודה מול ממשקים, שירות של לקוחות פנימיים ולקוחות חיצוניים

 ניסיון בביצוע ייעול ושיפור תהליכים, קידום והובלת פרויקטים. בעל/ת עברית רהוטה ויכולת ניסוח – חובה

 יכולת התמודדות עם סביבה תובענית מרובת משימות.

 יכולת הובלה והנעת אנשים.

 יכולת לעבודה עצמאית.

 תודעת שירות גבוהה.

 יכולות אנליטיות גבוהות.

שליטה ביישומי OFFICE – שליטה ברמה גבוהה ב-EXCEL - חובה

שליטה ביישומי מחשב והכרות עם מערכות IVR, CRM, Call Center - חובה

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור