למגדלאור – יעדים לצפון דרוש/ה נציג/ה מוקד טלפוני לתמיכה טכנית באנשים עם עיוורון
למגדלאור – יעדים לצפון דרוש/ה נציג/ה מוקד טלפוני לתמיכה טכנית באנשים עם עיוורון
16/08/2022נציג/ה תמיכה ושירות טלפוני הנותן מענה לאנשים עם לקות ראייה / עיוורון משתמשי טכנולוגיה מסייעת
תחומי אחריות מרכזיים:
מענה לפניות מקבלי השירות בהתאם לסל השירותים המוגדר במוקד.
השירות ניתן מרחוק דרך הטלפון ואו בהשתלטות מרחוק.
סיוע בשימוש ופתרון בעיות:
במחשבים וטלפונים חכמים (מערכות הפעלה, קונפיגורציה, קישוריות לאינטרנט, יישומי אופיס ועוד).
בציוד ותכנה של טכנולוגיה מסייעת כגון קוראי מסך, מנועי דיבור, טמ"סים, מכשיר אורקם ועוד.
בגלישה באתרי אינטרנט ואפליקציות פופולריים כגון אמייל, רשתות חברתיות, ווטסאפ ועוד.
בגלישה באתרים רלוונטיים לציבור: הספריה לעיוורים, קופות חולים, הביטוח הלאומי, ממשל זמין.
בשימוש ביישומים רלוונטיים לציבור: תוכנות הנגשה כגון Envision, moovit, (גט טקסי) Gett
הכרות עמוקה עם טכנולוגיה מסייעת כגון קוראי מסך, מנועי דיבור, תוכנות הגדלה ואפליקציות ייעודיות לאנשים עם עיוורון וליקויי ראיה.
הכרות עמוקה עם מערכות הפעלה חלונות, אנדרואיד ואייפון ויישומים פופולריים כגון אינטרנט, אופיס, אמייל ועוד.
יתרון לניסיון מוכח של מינימום שנה, במוקדי שירות ותמיכה.
תודעת שירות גבוהה- יכולת הקשבה והכלה, סבלנות
עברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי ערבית או רוסית כשפה נוספת
היקף המשרה: 50% לפחות
מקום העבודה: אזור חיפה והקריות
קורות חיים ניתן לשלוח למייל gabic@migdalor.org.il ולציין את שם המשרה
הערות:
התחייבות לשנה לפחות
העבודה מיועדת לנשים ולגברים מעל גיל 18
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור