לחברה ארצית בתחום טכנולוגיות אמצעי הרמה במפרץ בחיפה דרוש/ה פקיד/ת רכש ותפעול אדמיניסטרטיבי
לחברה ארצית בתחום טכנולוגיות אמצעי הרמה במפרץ בחיפה דרוש/ה פקיד/ת רכש ותפעול אדמיניסטרטיבי
15/08/2022התפקיד כולל:
טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בנושאי רכש ותפעול:
טיפול ברכש מקומי:
עבודה מול ספקים לרבות איתור ספקים חדשים והוזלת עלויות
טיפול בבקשות להצעות מחיר,
טיפול בדרישות רכש והזמנות רכש- כולל מעקב הזמנות, אישור מועדים ואספקות
בקרה על חשבוניות ותשלומים לספקים
טיפול בתשתיות רכש: הקמת פריטים וספקים חדשים, תחזוקת מחירונים
עבודה מול ממשקים שונים: פנים אירגוניים (שירות לעובדי החברה)
טיפול אדמיניסטרטיבי בטופסי דיווח על תאונות דרכים החל מקבל דיווח על תאונה ועד לווידוא תשלום בפועל
סגירת תהליכי תפעול – קבלה ושליחת מסמכים ובדיקת תקינותם
טיפול אדמיניסטרטיבי בפוליסת ביטוח
ניהול קריאות אחזקת מבנה מול קבלני משנה (ניקיון , תחזוקה)
ניסיון בתפקיד דומה
התפקיד כולל עבודה מול ממשקים רבים , בקרה ומעקב אחר תהליכים ודורש דיוק, סדר וארגון
יכולת עמידה בזמנים
יכולת התנסחות בכת ובע"פ
תודעת שירות גבוהה
שליטה במערכות ERP – חובה
יתרון ל-SAP
שליטה התוכנות הoffice ו- excel
שפות: עברית ברמת שפת אם / אנגלית ברמה טובה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
נא לציין ציפיות שכר
נכונות למשרה מלאה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור