מנהל/ת צוות שירות לקוחות לבית השקעות בחיפה
מנהל/ת צוות שירות לקוחות לבית השקעות בחיפה
23/06/2022לבית השקעות מוביל היושב בחיפה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות במוקד הטל'!
במסגרת התפקיד:
-ניהול צוות עובדים, הקניית כלים מקצועיים הכשרה וחניכה.
-ניהול משאבים, הגדרת תחומי אחריות, עמידה ביעדים, בקרה ופיקוח.
-ניהול תהליכי עבודה, שיפור וייעול תהליכי עבדוה קיימים בתוך הצוות ומול ממשקים שונים בחברה וכל זאת בכפוף לרגולציה ולנהלי החברה .
-בניית תכניות עבודה לטווח ארוך וטווח קצר, הגדרת יעדים לנציגי השירות ומדידתם, בקרת איכות הביצוע, האזנות, העברת משובים, מבדקי ידע.
ניסיון כמנהל/ת צוות שירות לקוחות טל'- חובה
השכלה אקדמאית- יתרון משמעותי
ידע בתחום גמל ופנסיה – יתרון.
תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית טובה.
יכולת ניהול אישי וניהול צוות תוך עמידה ביעדים.
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00, בין פעמיים לשלוש בשבוע עד השעה 18.
תנאים מעולים הכוללים אפשרויות קידום, תן ביס, מלגות, סטאז'ים, התמחויות למתאימים ועוד..
* משרה מס׳ #175309 מיועדת לגברים ונשים כאחד
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור