איש/ת הלפ- דסק

איש/ת הלפ- דסק

03/04/2022
תחום: 
מחשבים
מקצוע: 
טכנאי/ת מחשבים
תאור תפקיד: 

לחברה גלובלאית ומדימה דרוש/ה איש/ת תמיכה וה HELP DESK.

במסגרת התפקיד:

תמיכה וטיפול בתקלות ציוד ומשתמשי קצה, לרבות התקנה, תחזוקה ותפעול של ציוד מחשבים אישיים וציוד היקפי.

הובלה של מערך הקריאות והתקלות בחברה: בחינת הקריאות, תיעדוף הקריאות, הפניית קריאות לגורמי אסקלציה שונים וכו'.

התקנה של מערכות הפעלה Windows 10 / Windows Server ועבודה עם מערכות אופיס 365.

טיפול בתקלות בתחומים שונים כמו: תחנות קצה, מדפסות, MS-Teams, MS-Office/365

טיפול בתקלות תקשורת - VPN, WIFI, LAN
 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk בארגון גדול

הנדסאי/ת/טכנאי/ת/בוגר/ת קורסים רלוונטיים.

ידע וניסיון מוכחים בתחום המחשוב חומרה ותוכנה.

ניסיון ב: מערכות הפעלה outlook 365, Active directory, Windows

ניסיון בהקמה ותחזוקה של משתמשים ב- AD

ניסיון בניהול מערכת קריאות: לרישום, מעקב, סגירת כרטיסים

תקשורת טובה (בכתב ובעל פה), למידה מהירה, עבודה בצוות, יוזמה עצמית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות

השכלה נדרשת: 
הנדסאי/ית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור