איש/ת הלפ- דסק
איש/ת הלפ- דסק
03/04/2022לחברה גלובלאית ומדימה דרוש/ה איש/ת תמיכה וה HELP DESK.
במסגרת התפקיד:
תמיכה וטיפול בתקלות ציוד ומשתמשי קצה, לרבות התקנה, תחזוקה ותפעול של ציוד מחשבים אישיים וציוד היקפי.
הובלה של מערך הקריאות והתקלות בחברה: בחינת הקריאות, תיעדוף הקריאות, הפניית קריאות לגורמי אסקלציה שונים וכו'.
התקנה של מערכות הפעלה Windows 10 / Windows Server ועבודה עם מערכות אופיס 365.
טיפול בתקלות בתחומים שונים כמו: תחנות קצה, מדפסות, MS-Teams, MS-Office/365
טיפול בתקלות תקשורת - VPN, WIFI, LAN
ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk בארגון גדול
הנדסאי/ת/טכנאי/ת/בוגר/ת קורסים רלוונטיים.
ידע וניסיון מוכחים בתחום המחשוב חומרה ותוכנה.
ניסיון ב: מערכות הפעלה outlook 365, Active directory, Windows
ניסיון בהקמה ותחזוקה של משתמשים ב- AD
ניסיון בניהול מערכת קריאות: לרישום, מעקב, סגירת כרטיסים
תקשורת טובה (בכתב ובעל פה), למידה מהירה, עבודה בצוות, יוזמה עצמית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור