דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03
דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03
14/03/2022תחום:
מחשבים
מקצוע:
מנהל/ת IT
תאור תפקיד:
עבודת היום יום תכלול:
- תמיכה וטיפול בתקלות ציוד ומשתמשי קצה, לרבות התקנה, תחזוקה ותפעול של ציוד מחשבים אישיים וציוד היקפי.
- הובלה של מערך הקריאות והתקלות בחברה: בחינת הקריאות, תיעדוף הקריאות, הפניית קריאות לגורמי אסקלציה שונים וכו'.
- התקנה של מערכות הפעלה Windows 10 / Windows Server ועבודה עם מערכות אופיס 365.
- טיפול בתקלות בתחומים שונים כמו: תחנות קצה, מדפסות, MS-Teams, MS-Office/365
- טיפול בתקלות תקשורת - VPN, WIFI, LAN
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk בארגון גדול
- הנדסאי/ת/טכנאי/ת/בוגר/ת קורסים רלוונטיים.
- ידע וניסיון מוכחים בתחום המחשוב חומרה ותוכנה.
- ניסיון ב: מערכות הפעלה outlook 365, Active directory, Windows
- ניסיון בהקמה ותחזוקה של משתמשים ב- AD
- ניסיון בניהול מערכת קריאות: לרישום, מעקב, סגירת כרטיסים
- תקשורת טובה (בכתב ובעל פה), למידה מהירה, עבודה בצוות, יוזמה עצמית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
השכלה נדרשת:
לימודי תעודה
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור