דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03

דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03

14/03/2022
תחום: 
מחשבים
מקצוע: 
מנהל/ת IT
תאור תפקיד: 

עבודת היום יום תכלול:

  • תמיכה וטיפול בתקלות ציוד ומשתמשי קצה, לרבות התקנה, תחזוקה ותפעול של ציוד מחשבים אישיים וציוד היקפי.
  • הובלה של מערך הקריאות והתקלות בחברה: בחינת הקריאות, תיעדוף הקריאות, הפניית קריאות לגורמי אסקלציה שונים וכו'.
  • התקנה של מערכות הפעלה Windows 10 / Windows Server ועבודה עם מערכות אופיס 365.
  • טיפול בתקלות בתחומים שונים כמו: תחנות קצה, מדפסות, MS-Teams, MS-Office/365
  • טיפול בתקלות תקשורת - VPN, WIFI, LAN
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk בארגון גדול
  • הנדסאי/ת/טכנאי/ת/בוגר/ת קורסים רלוונטיים.
  • ידע וניסיון מוכחים בתחום המחשוב חומרה ותוכנה.
  • ניסיון ב: מערכות הפעלה outlook 365, Active directory, Windows
  • ניסיון בהקמה ותחזוקה של משתמשים ב- AD 
  • ניסיון בניהול מערכת קריאות: לרישום, מעקב, סגירת כרטיסים
  • תקשורת טובה (בכתב ובעל פה), למידה מהירה, עבודה בצוות, יוזמה עצמית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור