מנהל/ת מחלקת קליטה מכרז 2/22
מנהל/ת מחלקת קליטה מכרז 2/22
11/01/2022- תכנון אסטרטגי וביצוע מדיניות העירייה בתחום הקליטה.
- גיבוש תכניות פעולה לעידוד עלייה.
- גיוס משאבים והוצאה לפועל של מכלול התוכניות.
- כתיבת תכניות עבודה משולבות תקציב בכל תחומי הקליטה.
- ייצוג הרשות בפני גורמים חיצונים: משרדי ממשלה ומגזר שלישי.
- שיתוף פעולה עם גורמים נוספים העוסקים בתחומי הקליטה בעיר.
- ניהול פרוייקטורים וצוותי עובדים במחלקה.
השכלה ודרישות מקצועיות
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון בתחומים הבאים: מדעי החברה, סוציולוגיה אנתרופולוגיה, מדעי המדינה, מדיניות ציבורית, קרימינולוגיה, עו"ס קהילתי.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים
משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון בפיתוח תכניות, ניהול קהילתי/ חברתי, גיוס משאבים קהילתיים.
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון מקצועי.
עבור טכנאי רשום: שבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי
3 שנות ניסיון בניהול צוות של עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות
- שליטה בתוכנות: OFFICE , עדיפות לידע במערכת המרכבה.
- תקשורת בין אישית גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
- שפות נוספות – יתרון.
- תושב/ת מעלות תרשיחא- יתרון
רק מועמדים מתאימים ייענו
קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות, אישורים המעידים על ניסיון מקצועי וניהולי (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578877 , פקס 04-9578883. יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז.
מועד אחרון להגשה: 31/01/2022
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור