ליעדים לצפון – מגדלאור דרוש/ה נציג/ה למוקד טלפוני לתמיכה טכנית באנשים עם עיוורון

ליעדים לצפון – מגדלאור דרוש/ה נציג/ה למוקד טלפוני לתמיכה טכנית באנשים עם עיוורון

03/01/2022
תחום: 
לוגיסטיקה ותפעול
שירות לקוחות
מקצוע: 
טכנולוג/ית
תאור תפקיד: 

ממונה ארגוני ומקצועי: ראש צוות המוקד

ייעוד התפקיד: נציג תמיכה ושירות טלפוני הנותן מענה לאנשים עם לקות ראייה / עיוורון משתמשי טכנולוגיה מסייעת.

היקף המשרה: 50% לפחות

מקום העבודה: אזור חיפה והקריות

תחומי אחריות מרכזיים:

מענה לפניות מקבלי השירות בהתאם לסל השירותים המוגדר במוקד.

השירות ניתן מרחוק דרך הטלפון ואו בהשתלטות מרחוק.

סיוע בשימוש ופתרון בעיות:

        במחשבים וטלפונים חכמים (מערכות הפעלה, קונפיגורציה, קישוריות לאינטרנט, יישומי אופיס ועוד).

        בציוד ותכנה של טכנולוגיה מסייעת כגון קוראי מסך, מנועי דיבור, טמ"סים, מכשיר אורקם ועוד.

        בגלישה באתרי אינטרנט  ואפליקציות פופולריים כגון אמייל, רשתות חברתיות, ווטסאפ ועוד.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

הכרות עמוקה עם טכנולוגיה מסייעת כגון קוראי מסך, מנועי דיבור, תוכנות הגדלה ואפליקציות ייעודיות לאנשים עם עיוורון וליקויי ראיה.

הכרות עמוקה עם מערכות הפעלה חלונות, אנדרואיד ואייפון ויישומים פופולריים כגון אינטרנט, אופיס, אמייל ועוד.

יתרון לניסיון מוכח של מינימום שנה, במוקדי שירות ותמיכה.

תודעת שירות גבוהה- יכולת הקשבה והכלה, סבלנות

עברית ברמה גבוהה, יתרון לדוברי ערבית או רוסית כשפה נוספת

הערות:

התחייבות לשנה לפחות

העבודה מיועדת לנשים ולגברים מעל גיל 18

קורות חיים למייל gabic@migdalor.org.il

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור