אחראי/ת תלונות הציבור למחלקת איכות
אחראי/ת תלונות הציבור למחלקת איכות
30/09/2021תחום:
אבטחת / בקרת איכות
מקצוע:
אבטחת איכות
תאור תפקיד:
לחברת מכשור רפואי מובילה בתחומה דרוש/ה מתאם/ת תלונות לקוח - בתחום הבטחת איכות.
התפקיד כולל:
עבודה מול מהנדסי שירות - קבלת תלונות מהשטח, ניתור התלונות והזנתן למערכת ייעודית.
טיפול וההערכה של תלונות הקשורות למוצרי החברה.
ניהול התקלות מול אנשי אבטחת האיכות בחברה - ניתור תהליך - תמיכה בביצוע חקירת תלונות וסגירתן כולל פעולה מתקנת
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תואר ראשון בסטטיסטיקה / תעשייה וניהול/ ביו רפואה / ביוטכנולוגיה / הנדסת תעשייה וניהול/ מדעי החברה.
רקע בתפקיד טכני- יתרון
ניסיון בעבודה מול מספר ממשקים.
ניסיון בעבודה עם מערכות ויכולת למידה של מערכות IT.
שליטה ב- word, power point, Excel.
אנגלית ברמה גבוהה.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור