מנהל/ת מוקד מכירות טלפוני
מנהל/ת מוקד מכירות טלפוני
13/10/2021חסוי
תחום:
מכירות
תיירות / אירוח
מקצוע:
מנהל/ת מוקד
תאור תפקיד:
- ניהול מוקד מכירות טלפוני
- ניהול צוות נציגי המכירות - ניהול אישי ומקצועי.
- ניהול שוטף של משמרות העבודה:
- תמיכה מקצועית בנציגים, תפעול התוכנות והדוחות.
- פיקוח על פעילות הנציגים ובקרה שבועית על הצלחת המשימות הנדרשות.
- מוביל /ת ידע מקצועי.
- תפעול מערכות המידע בהן משתמש צוות הנציגים (CRM).
- ביצוע בקרת ביצועים חודשיים באמצעות ניתוח דו"חות כמותיים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ניסיון ניהולי - חלוקת קשב טובה, סמכות, שמחת חיים, תקשורת בינאישית טובה.
- יכולת הובלת צוות, הדרכה וחניכה, בניית יעדים ותקציב.
- ניסיון כראש צוות /מנהל /ת מוקד במוקדי מכירות - יתרון משמעותי.
- יכולת ניתוח נתונים כמותיים, יכולת ירידה לפרטים (תחקור נתונים), סדר עבודה ומחשבה, והסקת מסקנות.
- הכרות וניסיון בעבודה בסביבה דיגיטלית.
- איש/ת מכירות – בעל/ת יכולת וניסיון בעולם המכירות.
- הכרת עולם המלונאות –המושגים, התוכנות השונות שקשורות למרכזי מכירות של עולם המלונאות.
- אוריינטציה טכנולוגית - ידע בתפעול תוכנות שונות כגון CRM , Excel, ידע ויכולת עבודה במערכות מידע שונות.
- יכולת עבודה בריבוי משימות בסביבת עבודה לחוצה עם ריבוי ממשקים.
- אנגלית ברמה טובה .
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור