Office Manager (Yoqneam)

Office Manager (Yoqneam)

18/06/2021
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

We are happy to tell you about an exclusive, new position at Metaktekot, that will be performed from our clients offices in Yoqneam.

 

Position summary:

On-site office manager performing administrative support activities that includes services for multiple management teams and stakeholders, recruitment coordinating, organizing events and coordinating visits, handling invoices, etc.

    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

    Requirements:

    • At least 3 years of experience as an office/ administration manager
    • HR or recruitment experience
    • Bachelor’s Degree
    • Fluent in English and Hebrew: speaking and writing
    • Strong interpersonal skills
    • Problem-solving and critical thinking skills, Able to multi-task
    • Financial orientation - budget management experience

    To apply, send us your CV and salary expectations

    השכלה נדרשת: 
    תואר ראשון
    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    שעות עבודה: 
    full time job, Sunday to Thursday (08:30-17:00)
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

    סגור