Office Manager (Yoqneam)
Office Manager (Yoqneam)
18/06/2021
תחום:
אדמיניסטרציה
מקצוע:
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד:
We are happy to tell you about an exclusive, new position at Metaktekot, that will be performed from our clients offices in Yoqneam.
Position summary:
On-site office manager performing administrative support activities that includes services for multiple management teams and stakeholders, recruitment coordinating, organizing events and coordinating visits, handling invoices, etc.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
Requirements:
- At least 3 years of experience as an office/ administration manager
- HR or recruitment experience
- Bachelor’s Degree
- Fluent in English and Hebrew: speaking and writing
- Strong interpersonal skills
- Problem-solving and critical thinking skills, Able to multi-task
- Financial orientation - budget management experience
To apply, send us your CV and salary expectations
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
full time job, Sunday to Thursday (08:30-17:00)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור