מנהל/ת מוקד מכירות טלפוני

מנהל/ת מוקד מכירות טלפוני

31/05/2021
תחום: 
מכירות
תיירות / אירוח
מקצוע: 
מנהל/ת מוקד
תאור תפקיד: 
  • ניהול מוקד מכירות טלפוני העוסק בתחום המלונאות.
  • ניהול צוות נציגי המכירות - ניהול אישי ומקצועי.
  • ניהול שוטף של משמרות העבודה:
  • תמיכה מקצועית בנציגים, תפעול התוכנות והדוחות.
  • פיקוח על פעילות הנציגים ובקרה שבועית על הצלחת המשימות הנדרשות.
  • מוביל /ת ידע מקצועי.
  • תפעול מערכות המידע בהן משתמש צוות הנציגים (CRM).
  • ביצוע בקרת ביצועים חודשיים באמצעות ניתוח דו"חות כמותיים.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • ניסיון ניהולי - חלוקת קשב טובה, סמכות, שמחת חיים, תקשורת בינאישית טובה.
  • יכולת הובלת צוות, הדרכה וחניכה, בניית יעדים ותקציב.
  • ניסיון כראש צוות /מנהל /ת מוקד במוקדי מכירות - יתרון משמעותי.
  • יכולת ניתוח נתונים כמותיים, יכולת ירידה לפרטים (תחקור נתונים), סדר עבודה ומחשבה, והסקת מסקנות.
  • הכרות וניסיון בעבודה בסביבה דיגיטלית.
  • איש/ת מכירות – בעל/ת יכולת וניסיון בעולם המכירות.
  • הכרת עולם המלונאות –המושגים, התוכנות השונות שקשורות למרכזי מכירות של עולם המלונאות.
  • אוריינטציה טכנולוגית - ידע בתפעול תוכנות שונות כגון CRM , Excel, ידע ויכולת עבודה במערכות מידע שונות.
  • יכולת עבודה בריבוי משימות בסביבת עבודה לחוצה עם ריבוי ממשקים.
  • אנגלית ברמה טובה .
השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור