מכרז פנימי/חיצוני למועצה אזורית מעלה יוסף דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל
מכרז פנימי/חיצוני למועצה אזורית מעלה יוסף דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל
19/02/2020תיאור המשרה: מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת מנכ"ל המועצה.
היקף המשרה: 100% היקף משרה, 42 ש"ש.
דרגת המשרה: דירוג מנהלי 7- 9(+)/מח"ר 37 - 39(+).
כפיפות: מנכ"ל המועצה.
תיאור התפקיד:
- ניהול משרד ויומן מנכ"ל, ובכלל זה תיאום פגישות/ישיבות/ועדות עם בעלי התפקידים
השונים.
- עריכה וריכוז מידע (גם בפורמט דיגיטאלי) לקראת דיונים שונים עפ"י הנחיות המנכ"ל.
- ניסוח והקלדת מכתבים עפ"י הצורך והפצתם.
- רישום, ניהול, מעקב ובקרה בהתייחס להחלטות מנכ"ל המועצה.
- תיוק מסמכים עפ"י הנהלים.
- מיון וניתוב פניות המגיעות ללשכת מנכ"ל המועצה.
- קשר עם מוסדות ממשלתיים בתיאום מנכ"ל המועצה.
- נכונות לשעות נוספות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
- השכלה: תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל
הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ - יש לצרף העתק תעודה.
- ניסיון מקצועי: ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית - יש לצרף
אסמכתאות.
- יישומי מחשב: ידע וניסיון חובה בסביבה ממוחשבת, כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות
office:power point word, outlook, excel, exchange.
- שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה, כולל ניסוח מסמכים ועריכת מצגות.
- רישיון נהיגה ורכב - חובה.
- כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, אוריינטציה שירותיות גבוהה לצד
אסרטיביות, קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה.
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב, יכולת הנעה עצמית ויכולת עמידה בלחצים.
להגשת מועמדות יש לצרף: קורות חיים, תעודות ומסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף לא יאוחר מיום ה', 05/03/2020, בשעה 12:00, בדוא"ל vmyosef@myosef.org.il או במעטפה סגורה במסירה ידנית במזכירות המועצה. בקשות ללא צירוף האישורים וכן בקשות שתגענה לאחר המועד לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת המכרזים של המועצה.
הרשות שומרת לעצמה את הזכות לשלוח את מי מהמועמדים למבחנים חיצוניים ואינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי. המועצה זכאית להפסיק בכל עת את הליכיו של מכרז זה, זאת בכל שלב משלביו.
בתנאים שווים תינתן עדיפות לתושבי המועצה האזורית מעלה יוסף.
הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור