נא להכיר את היזמת - דולי מודעי זמרת

                  נא להכיר את היזמת - דולי מודעי זמרת

הביאה: ליאור כרמל דבדבני

בשבילי, האתגר בניהול עסק עצמאי הוא כל הזמן לחדש, לעניין ,לרגש, לסקרן, להיות ייחודי ובעיקר להביא לקהל ערך והשראה.

"רק על עצמי לספר ידעתי...."
השם המלא שלי דולי... דוריס רחל - דורית דולי מודעי. נולדתי ברגבה, כמו במילות השיר "בדרך אל הכפר".... וזה ביתי גם היום.   
אני אמא לשלושה ילדים, וסבתא לשלוש נכדות,  נסיכות ואהובות שלי.

עולם המוזיקה עניין אותי כבר בגיל צעיר מאוד.... למדתי מוסיקה מגיל צעיר וניגנתי על מגוון כלים: על חלילית, פסנתר, גיטרה וגיטרה חשמלית.
כילדה צעירה הופעתי בשירה וחיקויים, בפני קבוצת הגיל שלי, במחנות התנועה ובפעולות    ואירועים שונים במושב.
לפני שנים הייתה ברגבה תזמורת שהורכבה מכלי מיתר, תופים, חצוצרות, מנדולינות, בס וגיטרות.
בתוך התזמורת הגדולה, היה הרכב קטן של נגנים מאוד טובים אשר נגנו בעיקר ג'ז ומוסיקה מודרנית. הצטרפתי  להרכב כזמרת.  ביחד זכינו בהופעותינו להצלחה והוקרה באירוע מרגש ומיוחד, טקס הקמת היישוב עין יהב.

עם הגיוס לצה"ל התקבלתי ללהקה צבאית. פיקוד צפון וגולני, שם גם פגשתי את אבישי מודעי שלימים הפך להיות בעלי. באותה להקה צבאית היו גם אריק סיני ונורית גלרון.
תקופת השירות הצבאי הייתה נפלאה ועם זאת מאתגרת.  הלהקה שלנו הרבתה להופיע במוצבים בגבול הצפון ובתעלת סואץ בדרום. הגענו לכול בסיס ומוצב בו היו חיילים.
השרות בלהקה צבאית היווה עבורי "קרש קפיצה" לעולם הבמה, הבידור והזמר... השתתפתי בתיאטרון בתפקידי שירה, בלהקות זמר ובמשלחות רבות לחו"ל בהן ייצגתי את ישראל.
השתתפתי בלהקת ריקוד ייצוגית בה היו רקדנים מקיבוצי האזור וגברי לוי המוכר היה מנהל הלהקה. במסגרת הלהקה נסעתי לחו"ל לייצג את ישראל בדרום אמריקה ובאמריקה הצפונית.
הופעתי הרבה עם חבורת הזמר "מטה אשר" אותה ניהלו מוזיקלית מנצחים מוכרים כמו, צביקה ארבל, רפי פסחזון, יואב נטע ואחרים... זכיתי פעמים רבות להופיע בטקסי יום השואה בקיבוץ לוחמי הגטאות בפני קהל של 2,000 אנשים ואף יותר.... אתגר שהיה עבורי מרגש ומעצים כאחד!! בטקס נהגתי לשיר את השיר המוכר והמרגש של חנה סנש "אלי שלא יגמר לעולם"... תפילת האדם!
בתחילת שנות ה- 90 יצאתי כזמרת במשלחת של אומנים ישראלים מוכרים לשליחות בבריה"מ, להופיע בפני יהודי רוסיה. מסע בלתי נשכח לקהילות היהודיות שחיכו בחשאי לעלות לארץ.
השתתפתי במספר מסעות והופעות ברחבי העולם ובטקסים שונים של המועצה, כמו חנוכת פארק אדמית, חנוכת בית המועצה החדש ברגבה ופתיחת הכביש שלומי מצובה ועוד ...
בכל השנים, במקביל לשירה, עבדתי במערכת החינוך ברגבה, כמטפלת וכמורה למוסיקה לגיל הרך. למדתי הוראת מוזיקה בסמינר אורנים, ובהשתלמויות שונות לאורך השנה.
כמו כן, במשך כל השנה הקפדתי להגיע ל-3 מוסדות של קשישים ביישובי האזור: "בית נועם" במושב רגבה ה"וותיקון" בקיבוץ עברון, ו"נאות הדסה" בקיבוץ גשר הזיו.  אני מרגישה שהשירה שלי  עושה טוב לקשישים! וזו מצווה גדולה עבורי.

החיבור עם מעברים
נעשה לפני 4 שנים, מאז אני נעזרת בהם רבות ובמיוחד בתחום הדיגיטלי והפרסומי.
אני משתתפת במועדון מבית "ביז קפה" מקום שהפך להיות עבורי "בית" מעצים, מקדם, מצמיח, תומך, פותח דלתות ומסייע לי בבניית שיתופי פעולה עסקיים.

משפט משמעותי מתוך שיר:
"לתת את הנשמה ואת הלב"...
שם אני מאמינה שהשירה מחברת, מעצימה, מעודדת ואף מביאה רפואה.

מה מייחד את העסק שלי ואותי:
היכולת, הרגישות, הידע הניסיון הרב בשירה בקבוצה, בחבורה  וכסולנית, תמיד להשתלב ולהצליח "לגעת בלב של הקהל, של המאזינים"...

במאגר השירים שלי:
שירים במגוון שפות: אנגלית, צרפתית, איטלקית, ספרדית ועוד מגוון רחב של שירי א"י מכל התקופות עד היום...
בהזמנת הופעה, ניתן לבנות תוכנית כבקשתכם, מותאמת לרצונכם...
מופיעים אתי 3 נגנים נפלאים ועפ"י התוכנית אני משלבת אותם במופע.
המופע שלי יכול להתאים לילדים, לקהל רגיל ולמבוגרים.

מאחלת לעצמי להמשיך לשיר... ותמיד לשמח ולחבר בין אנשים.

ניתן ליצור עמי קשר בטלפון - 050-7330124    ודרך המייל - dollymodai@hotmail.comtu 

דולי מודעי - תמונה.jpg