וותיקים צעירים - חוזרים לשוק העבודה!!

וותיקים צעירים - חוזרים לשוק העבודה!!
כתב:
עמי וקנין, רכז התכנית הפלוס בשישים, מעברים 
מציאת עבודה היא אתגר לכולם, אך עלולה להיות מאתגרת במיוחד למועמדים וותיקים ... קיימת תחושה שהמעסיקים תופסים את הגיל כחסרון. 
וותיקים צעירים, מוצאים עצמם לעיתים קרובות מאוד, מול מציאות חדשה ומורכבת. לאחר שנים רבות של עבודה במקום אחד הם יוצאים לגמלאות,  וכשהם מעוניינים להשתלב מחדש בעבודה הם זוכים ל"כתף קרה" מצד מעסיקים פוטנציאליים.  
שוק העבודה משנה פניו וכתוצאה מכך יש להתאים גם את הידע, את היכולות ואת תהליכי חיפוש העבודה.
בשנים האחרונות עולה הצורך לגשר על הפער שנוצר בין תפיסות עבר של חיפוש עבודה לבין התפיסות הרווחות היום וזאת החל מאופן כתיבת קורות החיים, המשך בחוויית הראיון האישי ובאופן ההשתלבות במקומות העבודה השונים. 
הוותיקים הצעירים, שאך סיימו את עבודתם ורוצים להיקלט בשוק העבודה מחדש נדרשים ל"דייק" את המסוגלות התעסוקתית שלהם ולהתאימה לדרישות השוק. לרכוש כלים ומיומנויות חדשים כדי להתמודד כ"שווים" על כול משרה בה יחפצו.
מטרתה של סדנת ה"חזרה לשוק העבודה" לסייע לוותיקים הצעירים המבקשים לחזור לשוק העבודה, לרכוש ידע, כלים, מיומנויות שיאפשרו להם למצוא מקום עבודה חדש בתנאים שיגדילו את סיכוייהם לפגוש את העדפותיהם ואת יכולותיהם בצורה מיטבית, והמעסיקים מצדם יוכלו לזהות את הפוטנציאל הייחודי של העובדים הוותיקים.
הסדנה הקרובה תתקיים ביום שני ה - 11.11.2019 (ראו פרסום מצורף) 
לבירור פרטים ולהרשמה : עמי וקנין, רכז תכנית "הפלוס בשישים":  0506230723  /  049109046