"בדרך לעסקים - סדנה מעשית"

"בדרך לעסקים - סדנה מעשית"
כתב: עמי וקנין רכז תכנית ה"פלוס בשישים, מעברים

עולם העבודה החדש יוצר לכולנו הזדמנויות חדשות ומרתקות. אנחנו אלה שצריכים לבחור בין כל האפשרויות.
הצורך והרצון להמשיך ולעבוד לאחר גיל 60 פותח הזדמנויות תעסוקתיות חדשות. יש מי שרוצה להמשיך לעבוד כשכיר, ויש מי שרוצה לבחון את האופציה היזמית.
יזמות / העסקה עצמית אינם ברירת מחדל למצב בו לא הצלחתי למצוא עבודה כשכיר. זוהי צורת תעסוקה חדשה / ישנה שמאפשרת לכול אחד לבחור את התחום בו יתמקד, את היקף המשרה ואת אופי הפרויקטים בהם ירצה להיות מעורב.
אם יש לכם רצון להמשיך לעבוד, חלום שטרם הוגשם, ממומחיות בתחום מסוים, תשוקה לעסוק במשהו בעל משמעות עבורכם, אנחנו מציעים לכם לבחון אפשרות של הקמת עסק קטן !
הכירו כמה אלמוניים שהפכו למותגים אחרי גיל 50: הרלנד סנדרס הקים את KFC  בגיל 65; ריימונד קרוק הקים את מקדונלד בגיל 52; ג'ון פמברטון הקים את קוקה קולה בגיל 55, והרשימה עוד ארוכה...
עבור מרבית האנשים, עצמאות / העסקה עצמית / יזמות לא היו המסלול המובטח אתו גדלו ואליו שאפו בחייהם התעסוקתיים.
כיום אנחנו רוצים לתת אפשרות להפוך את הידע ואת המקצוע שנרכשו במהלך שנות העבודה הרבות לעסק כמו גם את התחביב הישן או החדש.
עסק לא חייב להיות גדול...בארץ ובעולם מתרבים העסקים שהינם עסק קטן, בו בדרך כלל עובד בעל העסק כעובד יחיד או עוד עובד או שניים.
הסדנה המתוכננת תאפשר לערוך בחינה עצמית, האם מתאים לי להית עצמאי והאם אני יודע ומבין במה מדובר.
ברמה המעשית, הסדנה תכין את המשתתפים לבדיקה הראשונית של אופציית היזמות ושל הכישורים היזמיים הקיימים. במידה ומחליטים להמשיך לכיוון היזמי/העסקי הסדנה תסייע בגיבוש הרעיון העסקי ובקבלת ההחלטה על הקמה של עסק עצמאי.
להרשמה ולפרטים נוספים: עמי וקנין   049109039   /  050-6230723

בדרך לעסקים