"מחזירה את החיוך לחיים"

ביאטריס ברנט יזמת מקיבוץ כברי - "מחזירה את החיוך לחיים"

רשמה: ליאור כרמל דבדבני

ביאטריס, ספרי על עצמך ועל העסק.
נולדתי וגדלתי בשוויץ, הגעתי לארץ לפני שלושים שנה בעקבות אהבה. היום אני גרה בקיבוץ כברי, יש לי שני ילדים גדולים ונכדה.
גם סיפור האהבה שלי עם היוגה התחיל לפני שלושים שנה.
הרגשתי צורך לעשות משהו שמחבר גוף ונפש,  שלפתי ממדף הספרים שלי ספר על יוגה והתחלתי לתרגל.
החיבור היה מידי. רציתי להעמיק ולדעת יותר... כך התחלתי את המסע שלי בתחום וגיליתי שליוגה יש מגוון גדול של שיטות וטכניקות והרבה מורים ומומחים בתחום.
בכול שיטת יוגה שלמדתי לעומק וגם תרגלתי, הרגשתי שאני מקבלת משהו שאני צריכה לחיים שלי. למדתי שהרבה מאוד אנשים מחוברים למקור ולרעיון הבסיסי של היוגה - החיבור נוצר דרך ה"עצמי" שלהם  ודרך "החוכמה הפנימית" שלהם.
מכיוון שאני בעלת גישה אוניברסלית ולא קשורה לדת כלשהיא, היה לי קל לקבל את החלק הרוחני שביוגה.
 גם יוגה היא לא דת, אלא פילוסופיה – היא חוכמה!!
מצאתי קווים משותפים לפילוסופיית היוגה ולחכמים גדולים מעדות ותרבויות אחרות!!
היוגה פועלת בדומה לכול כלי אחר לריפוי עצמי שאנו מכירים.
היום אני מורה ליוגה ומטפלת ביוגה – זה העסק שלי!!
מה מייחד את העסק שלך?
אני מביאה את הלב הגדול שלי, עם ידע וניסיון רב מהחיים, מהעבודה ומהעיסוק שלי בשיפור בריאות ובריפוי. אני עושה זאת מאז היותי נערה. הייתה לי הזכות ללמוד מאמי את אומנות העיסוי והרפלקסולוגיה. אמי גילתה את הכוח המרפא שיש לי בידיים - כשחוותה אותי מרפאת אותה ממיגרנות קשות שהיו לה.
היום אני עוסקת ביוגה תרפיה, בטיפולי יוגה ובהדרכות מקצועיות בתחום. אני מאמינה שכל אדם, עם הידע הנכון, המודעות וההדרכה הנכונים, יכול לשפר באופן משמעותי את בריאותו ולהרגיש מצוין וכך ליצור אצלו שינוי שיביא לסיפוק, לשמחת חיים ולאחר מכן יוקרן גם החוצה!!
מה הקשיים והאתגרים בהקמת העסק/בלהיות עצמאית? וכיצד את מתמודדת איתם?
פחד מהצלחה !! למצוא את המיוחד, את ה"נישה" שלי, ולהאמין בי שזה יצליח!!
בהתחלה היו לי קשיים שנבעו מחוסר ביטחון וגם מאמונות לא מקדמות. למשל, נהגתי להגיד - "אני תמיד צריכה להילחם על החיים שלי". היום אני מבינה שזה משפט שתקע והרס, אך, כל עוד האמנתי והחזקתי בו, קיבלתי הוכחות שהוא נכון.
תוך כדי למידה ותובנות שהיו לי, שיניתי גם את האמונות שתוקעות אותי והיום אני יודעת ש"אני מצליחה ושאני טובה במה שאני עושה". תהליך שינוי האמונות התוקעות היה מאתגר עבורי, חייב,  החלטה, התמדה ועקשנות ביישום ... ה"מסע" הזה לא היה לי קל.
היום אני מקיימת טקס מיוחד שעוזר לי להחזיק את האמונות החדשות ואת הביטחון בעצמי. אני מדליקה כול בוקר נר, אומרת תודה על מה שיש, מחליטה כול פעם מחדש לקחת אחריות, לתת את המיטב שבי לעצמי ולאחרים ולהשתמש במלוא היכולות שלי לטובת האחרים.
היום אני יודעת, שהצלחה מתחילה באמונה אישית ובעשייה מתמדת ומכוונת להצלחה.  
כדי לקדם את הקמת העסק שלי, התחלתי בלמידה ובחקירה באינטרנט, מה נכון לעשות, איך מתחילים עסק עצמאי? ומה סדר הפעולות שנכון לעשות?  ועוד...
אחד הדברים  שלמדתי שיש צורך להכין תכנית עסקית וכך עשיתי.
כיצד נחשפת לשירות מעברים בתחום היזמות וכיצד סייע לך השירות?
אני יודעת שברגע שהכוונות שלי ברורות, דברים מתאימים זורמים לחיים שלי. למזלי הרב, הגעתי למעברים מתוך חיפוש אחר עבודה כשכירה במשרה חלקית. הוזמנתי לפגישת ייעוץ אישית, כשבסופה הציעו לי להצטרף לקורס "עסק משלך" שעומד להיפתח והוא ייעודי לנשים. עלות הקורס הייתה מסובסדת מצב שאפשר לי להירשם ולהצטרף.
"היום, לאחר סיום הקורס "עסק משלך"  יש לי ידע, כלים שימושיים וטובים, תמיכה רגשית ואישית וליווי במידת הצורך. אני מרגישה שיש לי את מה שאני צריכה כדי להצליח".
האם את מקיימת שיתופי פעולה באזור?
אני משתפת פעולה עם ד"ר נועה וייס, כירופרקטית שעוסקת בשיקום ובטיפולים תומכים.
היא בעלת מכון שיקומי Smart Fit באזור התעשייה תפן.                                                                               המכון מתמקד בטיפול ובתחזוקת הגוף בעזרת מכונות med-x. נועה מאמינה בדרך הטיפולית שלי, והציעה שנשתף פעולה. היוגה מביאה לטיפולים רגיעה וגמישות, שכול כך חשובים לשיקום ולריפוי.
בנוסף, אני מחפשת ויוצרת קשר עם נשים שעוסקות בריפוי גוף ונפש בשיטות נוספות, המטרה לייצר ביחד אירועים וסדנאות. למשל, חן דנון זקס מבית העמק, עובדת בשיטת התנועה ניה – אנחנו מתכוונות להתחבר וליצור משהו ביחד.
מה את מאחלת לעצמך להמשך?
אני מאחלת לעצמי "הצלחה בכל התחומי החיים שלי,  פרנסה טובה מטיפולי יוגה שאני כול כך אוהבת וטובה בה, שאוכל לעזור להרבה אנשים לפתח מודעות ורגישות לעצמם ולאחרים.                        
שחלומותיי יתגשמו!!"
"מאחלת לי להיות מפורסמת ומומחית ביוגה, עוזרת לאנשים לחייך אל החיים בדרך הפשוטה והמדויקת להם".

משפט סיום/מוטו
"לחיות את החיים שלי ב"כאן ועכשיו " מתוך מודעות למה שאני חושבת, מרגישה, מדברת ועושה. לדעת ליהנות מדברים פשוטים, להיות בגישה חיובית ולומר תודה על מה שיש!!"
ליצירת קשר:
ביאטריס ברנט
נייד: 0506796219 
דוא"ל: beabeyoga@gmail.com
אתר: https://beayoga.co.il

שיעורי יוגה קבוצתיים מתקיימים בקביעות בסטודיו שלי - ב"בית תרבות הגוף "בקיבוץ כברי.
בבקרים: בימי שני -  10:30 - 11:30 ובימי חמישי  - 8:00  - 9:00,
בערבים: בימי שלישי  - 19:30 - 21:00.
**  שיעורים וטיפולים פרטניים בתיאום מראש.
***  בקרוב, על פי דרישה, נפתח קבוצות קטנות של יוגה תרפיה במכון Smart Fit באזור התעשייה תפן.

תמונה של ביאטריס
תמונה של ביאטריס