טקס סיום מרגש - עסקים פוגשים מצלמה של מעברים ושותפות דאלאס - גליל מערבי

כתבה: מיכל הרשמן. 

לפני כשבועיים התקיים בבית השותפויות של מטה אשר טקס הסיום לתכנית 'עסקים פוגשים מצלמה' של מעברים ושותפות דאלאס - גליל מערבי.
לטקס הוזמנו היזמים והיזמיות שהשתתפו בתכנית עם בני ובנות הזוג שלהם/ן ונהנו ממפגש חברתי משמח, כיבוד טעים וכמובן מהנוף המרהיב שמשתקף מבית השותפויות.

הטקס נפתח בסרטון מקסים שערכו ענבל ואלון מירום עבור שותפות דאלאס. בסרטון היזמים והיזמיות מספרים - מהו הגליל עבורם ומה המשמעות של לנהל עסק בגליל. לאחר מכן עלה מר שמעון גואטה ראש מועצת מעלה יוסף, בירך את הנוכחים וציין עד כמה כל עסק ועסק הוא בעל ערך לגליל מבחינת תעסוקה, תיירות ועוד...

גב' גלית אבירם, מנהלת מעברים בירכה גם בשם מועצת מטה אשר,  סיפרה על מטרת התכנית, על החיבור המבורך בין המועצות, מרכזי הצעירים ושותפות דאלאס-גליל מערבי.

גב' נועה אפשטיין מנהלת השותפות חשפה את הקהל לפעילות ולחיבורים של שותפות דאלאס-גליל מערבי.

אני, ד"ר מיכל הרשמן שטרית, ניהלתי את התכנית "עסקים פוגשים מצלמה", ההצלחה והתוצרים המעולים הם תוצאה של עשייה שבאה מאהבה של כל המעורבים והמעורבות בתכנית: אהבה לדבר, אהבה לגליל ואהבת אדם.

בהמשך הוקרנו 17 הסרטונים של העסקים שהשתתפו - סרטונים יוצאים מן הכלל, מרחיבים את הלב וזכו למחיאות כפיים סוערות ולהתרגשות מהקהל.

לסיום סיומת עלתה ודיברה אריאלה פדרמן נציגת בעלי העסקים, וחלקה עם כולם את החוויות של משתתפי ומשתתפות התכנית,

אריאלה ציינה כי כל מה שאדם צריך, עסק צריך - זה אדם אחד שמאמין בו, ויראה לו את הדרך.

היא ציינה שכל מעבירי התוכן בתכנית פגשו את המשתתפים/ות - בכבוד ומתוך הערכה לידע, לתבונה וליכולות שלהם/ן.

מסקר שערכה בין המשתתפים עלה כי התכנית העניקה כלים רבים, ביניהם, יכולת להשתמש במילים מדויקות, בתוכנות מגוונות, בשפת גוף נכונה, ובשפה חיובית. לעמוד מול מצלמה ומול קהל, ואולי הכי חשוב - הם/ן למדו ששיווק יכול להיות דבר מהנה, ולא סבל.

להשלמת תהליך הלמידה המרתק, סיכמה אריאלה, מצטרפת החוויה של "שחקן קולנוע ליום אחד"

עם מצלמות, תאורה, סאונד, פרומפטר, במאית, צלמים ובעיקר זרקור, זרקור שהאיר את היזם או היזמת ואת העסק שלהם.

אין ספק שהיה טקס מלא השראה והודיה.

לצפייה בסרטונים המקסימים של משתתפי התכנית - https://mediazilla.com/pcNWWQmq4t

פעילויות נוספות מתקיימות במהלך השנה עבור קהל היזמים.ות שלנו, מוזמנים להתעדכן בדף הפייסבוק של מעברים גליל מערבי ו/או לפנות אלינו - 04-9109046